Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Infantilnost

27. 01. 2003
8
0
2345
Autor
Kytička

Dobrá tak o čem si budeme povídat.....? Zvol téma: Sport, holky, :), práce, škola, dovolená, lyže, příroda, zvířata, revizoři, šéfové, komanda, úřady, zejména statistické, ať žijí presidenti, plastické operace, vulgarismy, infantilnost, feminismus, emancipace, senilita, ústavy a pod. Lůca

 INFANTILNOST?!

 

Koukám, že sis zvolil dobré téma! :)

Takže začnu úplně od začátku, aby bylo vše jasné. I když v tomhle tématu není nic jasné.

 

Z deníku N.Y. :     Většina žen se domnívá, že infantilnost se týká především a vyhradně mužů. Každý ji má! Někteří muži se ji však pokouší skrývat. Ale jak!? :-) Každý jsme již určitě potkali elegantní muže oblečené v obleku a s kravatou, která má motivy vláčku, slona a v nejhorších případech Mickey Mouse či Tom a Jerryho. No, ale nosili by vůbec takovou kravatu někdy, kdyby jim je manželky nekupovaly?

         Možná jsou do té infantilnosti nuceni?! Pche!

 

To si myslete... Můj mladý a rozvážný bratr (28let) se stal policistou, asi aby si hrál na to jak honí zloděje a míří dobře pistolí. Každopádně, když k němu přijdete na návštěvu, vidíte ho, buď u počítače (s nějakou velmi zábavnou - kreslenou hrou), nebo v pokojíčku jeho syna, kde se perou     o autíčka a když ho náhodou vyruším u Večerníčku, tak mě okamžitě vykáže, neb tenhle díl ještě neviděl a nebude vědět tedy, jak to skončí!

 

Každopádně "infantilnost" je vlastně jen obyčejné slovo, nic víc, kdyby se totiž posuzovala infantilnost podle oblíkaní nebo momentálního rozpoložení člověka, byli bychom zase na začátku.

 

A proto až budete sedět třeba v kině, jako třeba já na druhém dílu Harryho Pottera (mimochodem u knížky jsem už ve čtvrtém díle :-), kdy jsou v kině samí malí caparti, kteří přes vás ani moc nevidí, neboť vy obvykle sedíte v první řadě, abyste to měli ON-LINE, jen se malinko přikrčte (asi ze slušnosti, či co...) a vychutnávejte si to jako ty děti!

 

                        A proto Ať žije Infantilnost!

                                   

 

 

Infantilní redaktorka Lucie z N. Y.

                                 a plyšový chundelatý Mamut

 

 


clovrdik
26. 03. 2003
Dát tip
:-))) zkuste mě někdo vyhnat od televize, když náhodou dávaj večerníčka Krkonošský pohádky a kámoš Krakonoš už vám to spočítá !! :-)))))))) TIP :-)

Kytička
26. 03. 2003
Dát tip
chicht, to znám... :-), díky!

Seek
05. 03. 2003
Dát tip
tenhle podivnej společenskej názor, že dospělí by neměli být hraví a mít fantazii nechápu :o) ať si nás nazývají jak chtějí (i děti), buďme sami sebou :o) když nás to baví....zač by potom ten život stál.

Kytička
17. 02. 2003
Dát tip
Děkuji Fšem :-))) Toxman: Začnu na tom pracovat :)))

Toxman
17. 02. 2003
Dát tip
Né... Kytí, to byl jen žert.... já tam už neeeechíííí :o)))

MiQing
17. 02. 2003
Dát tip
já sem myšák malinkej! říkám to pořád (teda v práci ne...)

Toxman
06. 02. 2003
Dát tip
Hele, ale já si vybral úplně jiné téma... co jsem to... jak to jenom bylo ? . . Á...senilita a Ústava :o))

Funda
04. 02. 2003
Dát tip
Rozverné dítko hladivé. Ó jak šťasten jsem, že nejsem sám :-) Kdepak jen, tu kravatku s medvídkem mám? Máš vskutku velmi krásnou dušičku. Nechť * Tvá nikdy nepohasne.

Bacil
03. 02. 2003
Dát tip
Já dočítám druhý díl v originále, česky už jsem přečetl dávno všecky ;o) však jsem taky založil příslušný klub :-))

JASAN
03. 02. 2003
Dát tip Kytička
Jo, a nejhorší je, když vás za infantilního začnou považovat vlastní děti.

Kittie
30. 01. 2003
Dát tip
;o)) ... jo jo jo JO! :)

Kastel
29. 01. 2003
Dát tip
...já ani nechci bejt dopělej !

rainman
28. 01. 2003
Dát tip Kytička
Lucko, pokud se Tvůj brácha nedívá třeba na Teletubbies, je to ještě dobrý...a nic si z toho nedělej, já zbožňuju Vydrýska a ke čtyřce H.P. jsem se nedostal neb se o něj pere široké příbuzenstvo :-)

Kytička
28. 01. 2003
Dát tip
Děkují :-) rainman: Je to všude stejné.... :-), díky

MiQing
28. 01. 2003
Dát tip
a kde je to o tý statistice? na to jsem se těšila ;-) Haryho jsem četla, v kině jsme byli, ale na pohádky u nás kouká taky můj muž nejsi sama... :-)

Armand
27. 01. 2003
Dát tip
ať žije infant terrible-nos-t! .-) *

Radost
27. 01. 2003
Dát tip
je to takový zmatený... ale blbůst*se odpouští

breta
27. 01. 2003
Dát tip
:o))) jééé a já pořád, co to se mnou je :o)) *

Albireo
27. 01. 2003
Dát tip
Říká se, že v každém muži je kus dítěte. A bylo by hrozné, kdyby to tak nebylo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru