Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

srdce vpravo

28. 01. 2003
3
0
1258
Autor
brambora

tak timto se vam chci pochlubit, protoze to neni schvalne vytvor, to bylo jenom oznameni, ze me neco boli, ale ve sloce. pekne ze? :)

kdybych mela srdce vpravo

tak reknu, ze me boli srdce

ale takto ti reknu

ze me proste boli vpravo


kdybych měl srdce v pravo, tak stále chodím pešek okolo

JASAN
18. 02. 2003
Dát tip
Chápu, beru to tak, že tě prostě bolí v pravo. :-)))))

brambora
30. 01. 2003
Dát tip
žiju, žiju těm, kteří z toho mají naopak smajl se omlouvám, ale ono to fakt nemělo být umělecké dílo. a těm, kterým se to líbí, dík :)

Jochanien
30. 01. 2003
Dát tip
když bramboro - z mého staršího úhlu pohledu - pokud to není fakt ze zásadních zdravotních důvodů - tak to vždycky přebolí:-) a nemysli si - mně se to líbilo:-)

bíglinka
30. 01. 2003
Dát tip
tak ať už to moc nebolí a hlavně ať tě ty bolesti moc neděsí, to je pak ještě horší... :-) (to je smajlík jako úsměv na dobrou noc nebo dobré ráno nebo dobrou chuť - třeba k obědu - ne jako výsměch!) :-)

bíglinka
29. 01. 2003
Dát tip
a ještě žiješ? :-) to mě zas bolí slepák, kterýho mi vzali před 2 rokama ;-)

Jochanien
28. 01. 2003
Dát tip
moc:-) kdybych měla srdce dole, řekla bych že mě bolí srdce ale takhle ti (jen) řeknu že vzhledem k mému věku mě zas jen bolí .... ..........ko le no........

pete
28. 01. 2003
Dát tip
Od srdce ale bolí vpravo...myšlenka vtipná.-)

houba
28. 01. 2003
Dát tip
:o/

katugiro
28. 01. 2003
Dát tip
kdybych měl náladu napíšu sem něco chytrého ale takhle sem prostě napíšu to co jsem právě napsal...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru