Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zklamání

27. 04. 1999
0
0
910
Autor
Mystik

Přidejte se psaním děl o jacích!

Bos mutus (jak divoký) žije v Tibetu v nadmořských výškách 2000-6000 m. Jejich rohy jsou dlouhé a zatočené, mají dlouhou žíňovitou srst. Jaci mají sedmý krční obratel prodloužen a kohoutek má tvar mohutného, dopředu protáhlého hrbu. Výška průměrného jaka v kohoutku je 190 cm, což je mrtě. Protože odolávají mrazivým teplotám až -40 C a jsou na to hrdí tak na léto lezou do hor za ještě větší zimou než je tam dole. Bos mutus dorůstají až do váhy 700 kilo a jakmile dorostou do teto závratné váhy tak se pouští do soubojů o samice s následným souložením. A proč je na českém i světovém internetu vic stránek o superstar a jiných zasraných pičoviných než o těchto užasných tvorech? Podepsali byste petici směřovanou Georgi Bushovi a všem vedoucim světoveho internetu aby každá nově registrovaná doména musela mít zminku o Bos mutus, jakovi divokém?
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru