Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kačer

30. 04. 2000
1
0
1433
Autor
Chrjac

Kačer - "člověk"

Z daleka letel kačer Kačer, kačer Naboural se kačer Kačer, kačer Naboural se do stromu Stromu, stromu Nebyl obracen kačer Kačer, kačer Sel do pekla kacer Kačer, kačer Je mi lito kačer Kačer, kačer.
Speciální avízko pro nin ("O kačerech, co mlátí lidi"). Btw, projedeš-li si také další díla od tohoto autora, budeš jistě nadšena... znám tě! :o)

nin
06. 09. 2002
Dát tip
Tak za tohle si tě dávám do Oblíbených! :-) ***

Nemůžu se toho nabažit, no. Nejsem obrácená ale zvrácená jsem asi dost. :o)

Myslela jsem si, že to bude balzám na tvou duši. Těší mne, že jsem se nemýlila... Vřele doporučuji další díla tohoto autora, především pak "Tučný vzduch". Ten taky píše!

jasně ... a Estados Unidos... je nebe... .... ó náš zobatý božínku!! ... kam jsme to dospěli;-) ;-)))

...Disneyland je nebe... Kačer Donald je Bůh a Mickey Mouse je jeho prorok...

Konstanc: A já zas myslím, že Bůh je kačer. Kačer Donald.

v tom případě jestli já jsem kačer tak Bůh je rákosníček

Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
možná trochu pokory by neškodilo nejen kačerovi

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
grrrrrrrrr

nicka
03. 05. 2000
Dát tip
o))) chicht

Print
02. 05. 2000
Dát tip
:-)*!

jACK
02. 05. 2000
Dát tip
kac kac [cti k a(carka) c(hacek) k a (carka) c(hacek)]

semtamťuk
02. 05. 2000
Dát tip
Vzhledem k tomu co jsem od tebe cet, tak bych rek, ze to snad myslis vazne, moralisto...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru