Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

WC: ZVEDÁNÍ PRKÝNKA

31. 01. 2003
4
0
2275
Autor
Škvarýš

Ženský si stěžujou na to, že chlapi zvedají prkýnko na záchodě a nechají to tak. Já je chápu, akceptuji, poslouchám.
Prkýnko nezvedám - vždycky se na něj ale omylem malinko vyčurám, takže to pak zběžně setřu toaletním papírem. Vypadá to, jako kdyby byl záchod čerstvě umytý. Nikdo si nestěžuje, všichni jsou spokojení.
critica
19. 10. 2004
Dát tip
Správnej přístup !! :))))))))) *t.

clovrdik
27. 08. 2004
Dát tip
:-)))))))

Evička
10. 06. 2004
Dát tip
to děláme všichni (i děvčata!)! :-) Díky za avízo (p.m. - mohl bys zase jednou přispět, aby byla trochu legrace!!)

sorýšek, má milovaná, jsem totemí... tady jenom čtenářuju.

ch_34
08. 11. 2003
Dát tip
jo, vždycky jsem chtěl bydlet jako dva chlapi v chalupě!! teď mi to došlo papouchu, pozdravuj tOjika a sám buď pozdraven (Kalim)

Kastel
10. 02. 2003
Dát tip
:o)) papouchu, bavíš :o))

Quinn
02. 02. 2003
Dát tip
nu...nechtěla bych s tebou sdílet společnou domácnost :o)))))

papouch
02. 02. 2003
Dát tip
Pch..... my jsme s tOjikem sami dva v chalupě .. no a dovedete si představit, jak to vypadá, když jsou v chalupě dva chlapí a žádná baba? ..... No prostě ... po čase ten hajzl normálně podpálíme a pak si postavíme novej .... :-))))

Danny
31. 01. 2003
Dát tip
:))

Carrie
31. 01. 2003
Dát tip
U nás doma se záchod úplně zavírá, protože by do něj napadaly kočičky. Tam by ta tvoje finta asi moc nefungovala ;)

Naja
31. 01. 2003
Dát tip
U nas si tatka seda na zachod jako holka...Soustredena buzerace, az budes nachytan, te tak nejspis taky zmeni :=))

Yfča
31. 01. 2003
Dát tip
Netvrď, že močíš pouze na prkýnko... Určitě se trefíš nějakým tím litrem i na podlahu... :o)

Leata
31. 01. 2003
Dát tip
i ty koumáku! :o)

MiQing
31. 01. 2003
Dát tip
než bych se vztekala až bych se vztekla (kvůli manželovi, kterého některé věci prostě naučit nelze) tak jsem si řekla, dobře, když si my ženský normálně myslíme, že základní poloha prkýnka je dole - a tudíž nám vadí, když je nepatřičně nahoře - tak jsem se radši rozhodla, že zrovna tak přece může být základní poloha nahoře a já si ho prostě dávám dolů (i když mi stejně vadí na prkýnko pořád sahat) jo, a náš pejsek si na prkýnko pokládá bradičku a chodí ho lízat - asi bysme se taky měli naučit záchod zavírat úplně jako pro kočičky :-)

katugiro
31. 01. 2003
Dát tip
ještě že máme podobná témata, jinak bychom si nakonec s těmi ženami ještě rozuměli... :)

Yossarian
31. 01. 2003
Dát tip
no hezky, al utirat to pokazdy je trosinku osklivy takze radsi zvedat a zase davat dolu

waldekke
31. 01. 2003
Dát tip
Škvarýš, ty jsi ale prasýš! W.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru