Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stesk

01. 02. 2003
1
0
951
Autor
Patafista

Stýská se mi po jedné dívce (jak jinak).

Stesk

 

Je mi smutno po tvé duši,

Je mi smutno po tvém těle,

 

Je mi smutno, však ty víš,

Snad mě jednou pochopíš.

 

Je mi smutno po tvé duši .... po tvém těle,

Je mi smutno …… do prdele.

 

Je mi smutno, víš?

Snad mě jednou ukojíš!

 

 


johanne
30. 08. 2004
Dát tip
na tom snad ani není co ke kritice :)

Ale jo, takhle se mi to zamlouvá. Zamilovaná hloupůstka, šikovně shozená... Proč ne.

Adalim
02. 02. 2003
Dát tip
to mě na konci rozesmálo, ani nevím proč :-) teď čtu ty ohlasy pod tím a říkám si - tak proč si to neuděláš sám? dobře, když se vám to oběma líbilo tak obojí a tak moc - proč už s tebou není? asi že dobře předstírala, že se jí to obojí líbí tak jako tobě někdy holky o to milování stojej míň a to povídání je baví víc (a i když se jim to někdy fakt líbí, dělají to spíš proto, že se s tím sveze i to povídání, o který by jinak třeba přišly...) ale to dílko se mi líbilo!

Patafista
02. 02. 2003
Dát tip
Jsem tak moc upovídaný, že by o to povídání nepřišli ani kdybych já přišel o to druhé. :-))

Jonni
02. 02. 2003
Dát tip
chci aby mi něco takovýho někdo taky napsal je to nádhera :o)

Torolfita
01. 02. 2003
Dát tip
Není ti smutno pouze potom těle? :-)

Není ti smutno po tom jednom ukojení???

Bobísek
01. 02. 2003
Dát tip
:-)

Patafista
01. 02. 2003
Dát tip
Můžu vás ujistit, že v tomhle případě slovo ukojit nemá ten jeden nejčastějipoužívaný význam. A jestli se vám po lásce stýskalo jen z toho duchovního hlediska, pak tedy klobouk dolů.:-)) Mě se s mojí láskou líbilo nejen povídání, ale i milování. Obojí stejně a obojí strááááášně moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru