Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ktora?

02. 05. 2000
1
0
1131
Autor
Kyslik

Lada, ktoru poznam-nepoznam a Natalia, ktoru nepoznam-poznam... alebo nepoznam-nepoznam?

Jedna a predsa dve, vtrhli mi do srdca, do mysle, hltam slova, postupnost ktora, virom udalosti unasa ma, som rad,ze Lada Natalku ma. Dve a pritom jedna a ta ista, Jedna a predsa rozdiel v nich, jedna sniva, druha slzicky pusta, a sladky usmev straca. mam strach, cakam... Ktora? Ktora z nich? -vyhra????????????????????, -postavi sa na nohy???????????????????? -ovladne????????????????????????? ...jedna druhu? ... ale Ktora - Ktoru???????????????? Jedna nepocuva, miesto nej slova druha kradne... tak KTora? sa z toho dostane?! Clovek sa stava odolnym, cim viac ma toho za sebou, ale nestane sa jedna pre druhu odolnejsia? Nebude riesenim hadzanie problemov len prehadzovanie si slov? POCUVAJU TERAZ OBIDVE?
Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Kyslík, som rada, že je Natália a ešte radšej že je Laďa (je to tu moja najspriaznenejšia dievčenská dušička) a úplne najviac som rada, že Ti obe pomáhajú... *! Teším sa na Teba aj na Zázrak!

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Larkspur, prosím Ťa, prečítaj si Laďu, hlavne jej poviedky o Natálii, budeš v obraze ;o))))

Zázrak
30. 05. 2000
Dát tip
Mam pre teba malý návrh. Dopočula som sa, že si zo Žiliny a ... A chcela by som ísť na jeden zraz cez prázdniny... Písmacký týždeň na chate... Prečítaj si to a keď tak sa mi ozvi....Nechce sa mi ísť samej...

Kyslik
04. 05. 2000
Dát tip
som rad, ze aspon Ty vies o com to je...

Laďa
04. 05. 2000
Dát tip
Ano vím(e).

Anonym
02. 05. 2000
Dát tip
Nevím, co k tomu dodat, co říci. Vím, máš pravdu, ale je život jen ta správná cesta? Je ta správná cesta ta nejlepší? Chce jít člověk tou nejlepší? Já si prostě nedám a nedám říct. Laďa je možná hodná, ale zdá se, že chce svoje problémy hodit na mě. Tvoje předposlední dva verše jsou krutě možné, ale dám si pozor, aby jsme každá žila ten svůj život. Natálie

Laďa
02. 05. 2000
Dát tip
Koukám, že mě Natálie předběhla. vždycky asi bude lepší než já.

Larkspur
02. 05. 2000
Dát tip
Mel by jsi se rozhoudnou rychle. Nebo se muze stat, ze ztratis obe. "Delat neco, treba nepotvrzeneho, je vzdy lepsi, nez nedelat nic." E. Larkspur

Merle
02. 05. 2000
Dát tip
dost dobrý... a v míse... jsem i já... to já... rád...

Laďa
02. 05. 2000
Dát tip
Zajímavé, jak se to dá taky pochopit. :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru