Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zombie

04. 02. 2003
1
0
766
Autor
Imperior

Co nutí zombie mezi námi zombiemi býti?

No přeci strach ze ztráty zaměstnání!


nasávač
15. 08. 2003
Dát tip
To je dobrý zombie.

litera
30. 04. 2003
Dát tip
Jestli se jedna o lidi, co hledaji praci a jsou utahani z vecnych konkurzu, tak jo, chudaci zombie. A jestli se jedna o ty, co jsou prepracovani, tak taky, jo, chudaci zombie. Ale proc je Acquarius radeji sedou tlustou nenapadnou myskou? Vida, dalsi namet pro autora, kolem nehoz proudi tato diskuse. K jeho aforismu. Dobre, ze se toho nametu nekdo ujal. To ocenuji.

Tilia
04. 02. 2003
Dát tip
Máš na mysli třeba Gotta a Vondráčkovou?

Imperior
04. 02. 2003
Dát tip
Tilia: Myslel jsem spíš na obyčejné utahané lidi, jaké potkávám v autobuse, obchodě, na ulici apod.

Acquarius
04. 02. 2003
Dát tip
nebo pocit, že jsem v životě něco prošvih, že jsem utahanej a nemám sílu se změnit...

Acquarius
04. 02. 2003
Dát tip
a někdy jsem ráda "zombie", protože když jsem si to kdysi vykračovala plná energie a optimismu (s úsměvem na rtech) sebevědomě v červeném kabátku - hádejte, co si o mně chlapi mysleli? teď chodím v černém, nenápadná tlustá myška a mám pokoj :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru