Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skinheads (1000%rebel)

05. 02. 2003
1
0
1369

Skins!

Skinheads
Vyrostli jsme v ulicích s vysokými domy
V betonový džungli, conahrazuje stromy
Dělnická třída se stala naším symbolem
A ulice města zase našim domovem

Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla

My jsme ti rebelové, co nebojej se rvačky
Nejsme žádný politici  a podobný sračky
Každej z nás za svoji pravdu bojuje
Pouliční rodina ta nás všechny spojuje

Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla

Eyron
04. 09. 2004
Dát tip
Já opravdu obdivuji, jakou zajímavou debatu nám tady tenhle provoktér rozpoutal. Jedni ho mají za nácka, který nenávidí Židy, druzí za komunistu, třetí za mladíka, který z toho "vyroste". Další si o něm myslí, že je možná něco jako "pravý" skinhead nebo SHARP. Někteří reagují hesly jako "Viva la punk" či "Antifa". Další (zřejmě ti nejvíc zasvěcení), ho považují za někoho, kdo ukradl text Operaci Artaban a baví se na úkor vás, milý pseudointouši ;-) Korunu této diskuzi nasazuje rozohňený TheRaven, který mě pobavil rozhodně nejvíc. Nenapadlo vás, že si z vás někdo trošku vystřelil?

opiate
03. 05. 2004
Dát tip
,,Co nebojej se rvacky." To je ta najvacsia kravina, aku som pocul

nepřítel
31. 01. 2004
Dát tip
ten clovek co to napsal je ostuda skinheads. je to ukradeny. jinak diky vsem co tady vymitaj kraviny, jako treba ze skinhead=nacek. keep the faith, spirit of 69!

child
25. 01. 2004
Dát tip
hele, to ti tak moc záleží na tom co o tobě říkám zrovna já? zeptej se své maminky, ta ti řekne že kretén nejseš a máš to vyrovnaný - nechápu to, když mi někdo občas řekneš že jsem kretén tak prostě řeknu "hmmm".. mathew ( se mi nechce přihlašovat se )

Daly
25. 01. 2004
Dát tip
Skutečně nejsem taková, aby mě rozhodilo, to co o mě píšeš. Spíš mě to pobavilo. No nevadí:))))

Daly
23. 01. 2004
Dát tip
katugiro: Tahle sorta skinheads u nás existuje, i když se o ní moc neslyší. Mathew: no, klavně, že sem kretén;)))

Mathew
23. 01. 2004
Dát tip
to ještě neznamená že nemůžeš mít občas pravdu..

Daly
23. 01. 2004
Dát tip
Mathew: jo aha, takže to, že jsem kretén zůstává. Jen jsem kretén, co má občas pravdu. Mockrát dík. A můžu vědět podle čeho jsi to vydedukoval?

katugiro
22. 01. 2004
Dát tip
také jsem házel skiny do jednoho sáčku o SHARP a podobných vím necelý měsíc... u nás povědomí o tomhle není... ale vysyktuje se u nás tahle sorta skinheads?

Mathew
22. 01. 2004
Dát tip
daly : máš pravdu a já oceňuju praví skiny..bohužel je neznám.. katu : povědomí není ty máš taky pravdu..

Mathew
18. 01. 2004
Dát tip
četl jsem o skinech hodně věcí, jejich historii a jejich názory - jenže jsem nikdy nepotkal pravýho skina kterej ví co chce a stojí si za tím - potkávám jenom ožralý holohlavý blbečky - nebude to náhodou tím že praví skins už neexistujou?

Daly
18. 01. 2004
Dát tip
Mathew: A jestli to nebude tim, že praví skinheadi na sebe nemají potřebu upozorňovat! Oni nemůžou za to, jakou pověst jim udělali ti "ožralí holohlaví blbečci", kteří se na jejich hnutí jen přilepili a přitom s jejich myšlenkama nemají nic společnýho.

Mathew
16. 01. 2004
Dát tip
daly seš kretén, co se nám snažíš říct? že jsou skini v pohodě nebo co? na to už nevěřím..

Daly
16. 01. 2004
Dát tip
Mathew:Proč mi hned nadávat do kreténů? říká ti třeba něco pojem S.H.A.R.P.???

TheRaven
15. 01. 2004
Dát tip
No jasně... protože jsem děsnej lidumil, tak si nechám oholit hlavu a začnu nadávat na Židy... Kolik pytlů na skiny by měl člověk mít? Opravdu jsem o nich nikdy nic pozitivního neslyšel.

Daly
15. 01. 2004
Dát tip
pytlů na skinheady je opravdu hodně!! Ono je nejlehčí něco kritizovat a přitom o tom vůbec nic nevědět!

Daly
14. 01. 2004
Dát tip
Neházejte všechny skinheady do jednoho pytle!!!!!

TheRaven
12. 01. 2004
Dát tip
Kdyby se tak chtěli všichni, co maj vypatláno v hlavě vymlátit... Když se tak zamejšlím, tak co bych vlastně mohl čekat od někoho, kdo soudí lidi podle barvy pleti... Kdyby skini mlátili zloděje, tak by mi to bylo vcelku jedno, ale to né... to raději přepadat osamělé chodce, rodiny s dětma a tak... Ale asi se nemá cenu rozčilovat, snad na to ti kluci přídou, až budou starší...

TheRaven
12. 01. 2004
Dát tip
Kdyby se tak chtěli všichni, co maj vypatláno v hlavě vymlátit... Když se tak zamejšlím, tak co bych vlastně mohl čekat od někoho, kdo soudí lidi podle barvy pleti... Kdyby skini mlátili zloděje, tak by mi to bylo vcelku jedno, ale to né... to raději přepadat osamělé chodce, rodiny s dětma a tak... Ale asi se nemá cenu rozčilovat, snad na to ti kluci přídou, až budou starší...

Daly
09. 01. 2004
Dát tip
poeta to má maličko popletený. A proč píše že je proti hipíkům? Dyť skinheadi jsou vlastně reakce na hippies...

Litochowitz
26. 05. 2003
Dát tip
...fakt nevim kam takovejhle text mezi skins zařadit.....moc mi to neštimuje......:-)

TheRaven
31. 03. 2003
Dát tip
Myslíte si, že ten, kdo pochází z dělnické rodiny nemůže být intelektuál? Myslíte si, že ten, kdo pochází z rodiny tzv. intelektuálů nemůže skončit jako dělník u lopaty? Já ne!!! Co se ti nelíbí na hipízácích a na intelektuálech? Vypadá to, jako by sis léčil komplexy. Feťáky taky nemám rád, ale kvůli tomu jim přece nerozbiju lebku! REBELIE a RVAČKA maj společnýho jen to, že začínaj na R.

Hmm... škoda jen, že tenhleten text je ukradenej. Patří totiž jedný brněnský skinhedský skupině, jež se zove Operace Artaban. Leda by jsi byl jedním z nich poeto... Ale nejspíš ne...

Massacr
15. 03. 2003
Dát tip
nejsem skinhead

Audrey
10. 02. 2003
Dát tip
Asi ho nebaví psát domácí úkoly.

Žíně
08. 02. 2003
Dát tip
Hele, Skinhede, proč nenávidíš hipízáky, že vypadaji jinak ? A proč intelektuály, že jsou chytřejší než ty ? Tak se uč a nebudeš pak muset bejt tak nasranej.

Lu_Po
08. 02. 2003
Dát tip
První omyl.... Skinhead_poeta .... No dovol abych se zasmál................................................. ha ha ha... Druhý omyl.... Víš, že když propaguješ tyhle názory. Oi Oi nezkrotnou bílou sílou oi oi oi oi oi ( To bylo možná na té "básni" nejlepší.) oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi (PARDON) ... tak porušujeř nějaké domluvené rozumné normy. Ty to ještě nevíš ale si ANARCHISTA jek višitej.( teoreticky) Kolik máš doma Adolfovích nášivek... EPILOG : ANTI ANTI ANTIFA !!! Vy jste ti rebelové, co nebojej se rvačky. Opravdu nejste politici. Jste jen lidský sračky !!!

Massacr
07. 02. 2003
Dát tip
Skiny sice zrovna nemusím, ale tohle je fakt dobrý! Betonová džungle - přesně! Je dobré stát si za svým názorem, ale dělat ve městě bordel a jen tak vyvolávat rvačky - to je o hovně! Jinak dobrý... TIP

nin
07. 02. 2003
Dát tip
Monty - vydrž! Standa: Mně to právě přišlo dokonalý (v tý debilitě) a Monty přece píše dokonalý věci :-) Massacr: Výraz betonová džungle tenhle chlapík rozhodně nevyslovil první.

Audrey
07. 02. 2003
Dát tip
A ani ne poslední.I když, tu betonovou džungli bych ještě přes srdce přenesla...

Pavlinka
06. 02. 2003
Dát tip
Oi tak to je maso tak teda já nemám slov..... Tak ty nesnášíš hipísáky a intelektuály jo? tak to tě radši nechci potkat

Mawenzi
06. 02. 2003
Dát tip
driv sem taky symptayovala se skinheads a nekdy si poslechnu oi oi ale uy me to davno preslo... nicmene ¨dilko se mi libi

A nenávidíš taky sloni a tygři? A co důchodci, ty taky? I invalidní? Týý jo!

nin
06. 02. 2003
Dát tip
Montyyyy, se bojim, mě odhalej tady. Kurva, jak já můžu parazitovat na něčí práci, když tady sama makám jak barevná a na drogy si půjčuju v bance? (beze srandy :-))))) Já nenávidim zase kostky cukru, teď jsem jich snědla asi 10 a je mi divně velmi. Stejně mi to spíš připadá jako Komanč_poeta. Checheche!

Naso
06. 02. 2003
Dát tip
oj! Teda ojojojoj....

nin
06. 02. 2003
Dát tip
btw - původně jsem myslela, Monty, že je to tvoje dílo! :-)

Já mám jiný starosti, páč chořím. Duševně setrvale, samosebou, ale teď i fyzicky, sakra. :o( Astma debilní...:o(((

Audrey
06. 02. 2003
Dát tip
Měl bys dostat přes držku,ty "rebele" blbej.

Trent
05. 02. 2003
Dát tip
Doufám, že je ti tak dvanáct, Orlíku.

Schwalbe
05. 02. 2003
Dát tip
No a co patří mezi Vaše ctnosti pane rytíři? Ochraňovat slabší a bezbranné? Nebo nějaká jiná?

Oi!Oi! Třídní boj! Já jsem skinhead. Žiju v souladu s kultem dětí ulice. Jsem hrdý na svůj dělnický původ. Jsem hrdý na to, že já sám jsem dělník. Nenávidím intelektuály, hipízáky a feťáky, protože parazitují na mé práci. Nejsem rasista ani žádnej vylízanej nácek, barevní pracující jsou mí bratři a sestry. Bojuju za svůj život a za svou třídu. Hlásím se k pravým skinheads. Skinhead, only red!

Schwalbe
05. 02. 2003
Dát tip
V pořádku, každý si sám určuje svou cestu životem. Taky jsem v dobách dřívějších poslouchal Oi a nosil těžké boty, než mě to přešlo. S tou nenávistí bych byl ale opatrný, protože skutečným kořenem nenávisti je STRACH.

nin
05. 02. 2003
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ty krááávo, skinhead_poeta. a eště mě nenávidí.

Mathew
05. 02. 2003
Dát tip
ANTI ANTI ANTIFA !! Táhni do hajzlu !!!

Mathew
05. 02. 2003
Dát tip
avi :)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru