Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek

02. 05. 2000
0
0
632
Autor
Chavale

Nedalo mi to a musela jsem se nekomu vykecat.Tak proc ne zrovna Vam?

Zase mi odešel.Sedím tady sama.Sama v jednom z těch nesčetných kolejních pokojů. Je mi smutno.Čísi ruka mi neodbytně svírá to,čemu se říká srdce a nechce jej pustit. Není to tím,že bych ho měla ráda natolik chorobně,až bych nesnesla být jenom chvíli bez něj.Je to tím,že mám hrůzu ze samoty.Prostě nesnesu to ticho kolem sebe a pocit osamocenosti.V takovou chvíli se snažím najít společnost.Jakoukoli.Zatím se mi to vždy podařilo,ale co až to jednou nepůjde? Budu muset zůstat sama se sebou.Nebude,kam utéct před myšlenkami naplňujícími mi hlavu.Budu se jim muset postavit čelem a nechat je,ať proniknou celou mou bytostí.Od konečků vlasů,až po špičky palců na nohou.Ty nepříjemné, smutné myšlenky nutící mě zpytovat svědomí a uvědomovat si,co jsem kdy udělala špatně, a co ještě musím napravovat. Vím,je to nutné.Vím taky,že dokud to neudělám nebudu svobodná.Budu otrokem sebe sama. Tak žeby teď?
Kolega
11. 05. 2003
Dát tip
Za chvíli to rozchodíš, jako my všichni...

Gimli
18. 07. 2000
Dát tip
Se Saggitem se dá jedině souhlasit.

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
saggit to řekl za mě

nicka
03. 05. 2000
Dát tip
otrokem sebe sama jsme všichni

saggit
02. 05. 2000
Dát tip
Nepřemýšlej v pokoji. Běž ven!!!

myrinda
02. 05. 2000
Dát tip
chlá chlá... nic si nevycitej, taky proc? myslim ze rada od saggit je skvela preju hodne slunicka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru