Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítulka

02. 05. 2000
2
0
2291
Autor
Bambulka

Jednomu Písmákovi jsem slíbila překvapení, a tak -i když s jistým zpožděním - je tady ...

Na první pohled normální zcela běžný typ snaha zůstat formální a to bez velkých chyb. Být stále tvrdý chlap tu hru prý musíš hrát nesnášet slovo srab a city nedat znát. V očích dva kamínky zvláštní barvy veselé plamínky spojení karmy... Plný citu a něžnosti - moc bych si přála, aby ta snůška jemností ve světýlcích očí Ti hrála. Zkrátka tím chci říct a snad Ti i něco dát: Dáváš mi mnohem víc než se může zdát! Děkuju!!! Mám Tě ráda!
AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))

Jákob
24. 03. 2001
Dát tip
To je moc hezké.... lehce závidím adresátovi :o) (*)

Prokletí
23. 10. 2000
Dát tip
*Přítulka: barvy / karmy... nee, nelíbí ... celkově zas kazí nepovedené rýmování jinak hezkou báseň ... a navíc bych tu asi musel použít POF (Prokletího otřepaná fráze ... o ní jindy a jinde...) m.

Cid
20. 07. 2000
Dát tip
Třetí sloka mi přišla nejlepší. Sice nevěřím na karmu, ale tam to nějak sedělo. Musí být krásné přijmout takovéto vyznání, od okouzlující dámy.

Bambulka
15. 05. 2000
Dát tip
Sarken: no jasnýýýýý!:-)) a nejen jemu:o)

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
cheche, došlo mu to?

Sarken
09. 05. 2000
Dát tip
někdo mě napadl

Bambulka
09. 05. 2000
Dát tip
Sarken: jóóó, to je přesně ON!!!:-)))))))))

Bambulka
03. 05. 2000
Dát tip
Poops: co je Ti sakra do toho? :-))) Ba ne, někdy Ti to vysvětlím...:o)) Jean: no néééé, Ty jseš taky překvapení:-))) Takže se tu teď budeš objevovat častěji? Tynic: jestli se v tom vidíš, tak tomu věř... Když to potěší víc dušiček, budu jen ráda!:-) PS: Vůbec ne, byla to skvělá pohádka, totiž písnička, na dobrou noc. Děkujeme!!! :o))) saggit: ach, ty naše dobro!:-) Máš naprostou pravdu!

papouch
03. 05. 2000
Dát tip
je to pěkný, má to rytmus, dalo by se to zhudebnit, ale blues by to nebylo :-)))

Merle
03. 05. 2000
Dát tip
jó, bejt to tak na mě... to by se pak balily holky ;-))) no, kriticky to je čistě sdělná a obsahová báseň, tak by byla chyba kritizovat její formální nedostatky... a tak to ani dělat nebudu každopádně je veršovaná, a nejspíš dost vypovídající... do šílené to má daleko, ale úroveň je i tak dost dobrá na tip to ale nestačí

pauper
03. 05. 2000
Dát tip
Moc me to potesilo. Fakt dobre..

Rivka
03. 05. 2000
Dát tip
:-)

Poops
02. 05. 2000
Dát tip
Ty hele, Bambulko, o koho se jedná? Znám ho? Ale jinak to jde, i když už jsem od Tebe četla lepší věci...:-))

Jean
02. 05. 2000
Dát tip
Jééé... překvapení ve verších. Je skvělý umět dát :-)))

Tynic
02. 05. 2000
Dát tip
Jé, jak rád bych, aby to bylo o mě... P.S. nerušili jsme s Vílou moc dlouho tehdy večer u Bibši ??? Asi jo, co ??? ;o)))))

saggit
02. 05. 2000
Dát tip
Já Tobě taky, já Tebe taky. Nejkrásnější na světě je dávat a nevědět o tom. To jsem si vždycky přál...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru