Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honza Hrubé není blbé, ale pitomé nýbrž Džázin Umřel

07. 02. 2003
3
0
2240
Autor
Pa5anP

Po douhé době přidávám dílo z kolekce HHNBAP. Je to mix životopisu a úmrtního listu. Případné přímnky posílejte na můj majl pa5anp@seznam.cz

 

Dne 5. února 2003 umřela v 19 letech naše milovaná včelka Džáza Pavel Háza. Byl vzorným včelím otcem a vynikající manželkou. Zanechala po sobě manžela Trubce Hrubce a hybrida Mištomu. Jeho život byl velmi pestrý již v deseti letech rozeznal rohlík od chleba. Ve 12 letech nastoupil do protialkoholové léčebny, odkud po měsíci utekl a přidal se ke gangu , který pašoval med přes hranice ze Slovenskem. Po neúspěšné misi, kdy měl Džázin převést 0.5 kg medu z BRD, byl spolu Britou, Blue Carpetem a Metomákem chycen a odsouzen na ke 2 rokům nepodmíněně ve vězení v Mírově ze zvýšenou ostrahou. Ve vězení potkal mukla Hrubce Trubce, do kterého se zamiloval a kterého si vzal.  Ve 14 letech spolu s Hrubcem opustili vězení a vzali se. Měli krásnou svatbu v úlu Sv. Včelstva na 5th Eveňjů.  Džázinovi se po roce narodil hybrid (mixáž včely a trubce) Mištomák, který šel v Džázinových šlépějích. Džázin až na pár obvinění z vraždy a vloupaček žil poklidný život. Až osudného 5. února, kdy slavil narozeniny, vyhrál 500 kg medu ve včelsportce, šel vyvenčit koně zakopl o vodítko spadl na stůl a zlomil si vaz. Toď džázinův život, jo a pohřeb je  zejtra.


Atina
22. 04. 2004
Dát tip
Ok. See you tomorrow :)

Pa5anP
14. 02. 2003
Dát tip
To jako já, jo :-)

Pa5anP
14. 02. 2003
Dát tip
Těžko

Pa5anP
13. 02. 2003
Dát tip
Hanni či co: Co takhle držet hubu, jo!

Milý Pa5anP, myslím, že tvá poezie nepřežije. Možná by ses o ni už neměl dále pokoušet.

Pa5anP
11. 02. 2003
Dát tip
Dík :-)

Pa5anP
11. 02. 2003
Dát tip
Pokud bys chtěla, hledáme tajnou agentku :-)

Pa5anP
10. 02. 2003
Dát tip
Protože to je báseň lyrická nerýmovaná :-)

clovrdik
10. 02. 2003
Dát tip
:-)) pobavilo mě to a za ti ti patří TIP :-))

Shammann
07. 02. 2003
Dát tip
Drobet mimo reb...

Seregil
07. 02. 2003
Dát tip
Jo tak to je správně vostroučký, jak mečík... ale ptám se proč básně lyrické nerýmované...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru