Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jednou

09. 02. 2003
5
0
1457
Autor
Severkanova

JEDNOU

Shořím láskou a stanu se sazí
na okenním rámu Tvé pracovny.
Zůstanu s Tebou až do velkého gruntování,
kdy stanu se slzou - protože už ani Ty tam nebudeš.

A až oschnu, vstoupíme spolu nebeskou bránou do ráje
- my, dvě krystalické saze...

February 7, 2003

Severkanova
23. 02. 2003
Dát tip
alim: Děkuji za uznání :-)))

alim
22. 02. 2003
Dát tip
je moc fain, kdyz nekdo...a ted minim i tebe...umi proste jen tak zversovat, treba i jen to kazdodenni deni..a dat jim kouzlo.. pises hezky...libi..:-))

trochu jiný druh poezie, než jsem zvyklý, ale líbí

Severkanova
19. 02. 2003
Dát tip
N_T: jsem ráda, díky :-)))

Severkanova
12. 02. 2003
Dát tip
Drownedgod: verim...:-))) D^

Drownedgod
11. 02. 2003
Dát tip
...hmm, kráná to zamilovanost v těch pár slůvkách co hladí..... a věř, že jednou, možná jednou ........to dopadne najednou..:-)*t*

AFRODITA
10. 02. 2003
Dát tip
mám vyražený dech, nebo zaražený.... já nevím, jedno však vím jistě.....žasnu.......*t*

Šaman2
10. 02. 2003
Dát tip
Velice zvláštní a moc hezké.

Severkanova
10. 02. 2003
Dát tip
matrina: chapu - viz moje vysvetleni Tobe AFRODITA, Saman2: kdyz to tak najednu vzniklo, a bylo to na papire, tak jsem se az zalekla - ja, sama, kdo to napsal Dekuji za prizen a za tipy. :-)))

WiruZ
09. 02. 2003
Dát tip
mila severko ja uz vazne nevim co k tvejm basnickam psat aniz bych se opakoval.....proste je to vsechno skvele!!!!!!!!! a nadherne!!!!! a hezoucke!!!!!! a jemne!!!!!! a proste the best:))))*/* tipek popravu zaslouzen.....

Severkanova
09. 02. 2003
Dát tip
WiruZ: děkuji, a - opakuj se, opakuj - mně to dělá moc velké potěšení když vidím, že to, co mně samotné dává radost těší i Tebe. Jsem vždy moc ráda, když zavítáš a oceníš, a uděláš poznámečku. Tak sem "ke mně" choď i nadále, kdoví co zasejc zplodím....??? (a teď jasně vidím, co dělá či nedělá diakritika; Tvoje "tipek popravu zasloužen" ve mně vyvolal úlek: koho že tu popravují??? :-))) Poetist: děkuji i Tobe za návštěvu :-)))

Skyvagrant
09. 02. 2003
Dát tip
před chvílí jsem tipoval Tvé předchozí verše a ani netušil, že další dílko je zde.. Platí vše co jsem napsal k Sněhulákovi- umíš .... Tip.

Skyvagrant
09. 02. 2003
Dát tip
sorry zapomněl zaškrtnout..

Šalvěj
09. 02. 2003
Dát tip
Nádhera.... Věrohodné.. *

Severkanova
09. 02. 2003
Dát tip
Děkuji, Skyvagrant. Já osobně obdivuji Tvé verše. Říkají mi mnoho, je vidět, že Ti prýští z duše, a kromě toho ty své pocity dovedeš nádherně "zbásnit," (na rozdíl od některých mini-mini-dílek co se tu nacházejí a nad kterými, ať kroutím hlavou sebevíc, si nevím rady. Ale, to je konec konců nazor jednotlivce a každý máme nárok na svou formu vyjádření se) :-))) Šalvěj: je....také díky :-)))

matrina
09. 02. 2003
Dát tip
začínalo to fakt hezky ale ten konec je nějaký asi pro mě divný. Možná jsem to nepochopila. :)

Poetist
07. 02. 2003
Dát tip
To je moc pěkný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru