Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prokletí Písmáci!

10. 02. 2003
2
0
1315
Autor
Beast

...aneb kterak na sebe upozorniti, ohlasy vyvolati a kritikou mocnou spláchnut býti...:-)

Prokleto budiž to Písmácké plémě
co ze země vyšlo, nechť pohltí země
a není to ve vás, je to spíš ve mně
nechci vás takto již nechutně mučiti
já sedím a čtu si - přec měl bych se učiti.

Dodatek:
Neb půjde-li to tak dál,
pak půjde studium mé do ... kvítí:-)))

Zilla
03. 08. 2003
Dát tip
:o)))) By mě zajímalo, jestlis tu zkoušku dal. Ale jak tě znám...;o) Každopádně *!

papillion
01. 07. 2003
Dát tip
No alespoň, že to bereš sportovně, beštie jedna:)

wqw
27. 02. 2003
Dát tip
Do jakého kvítí půjde? třeba by se mi mohlo hodit na vlastní pohřeb, nebo někomu na narozeniny, nebo k někomu k promoci, jinému člověku, třeba zrovna tobě by se mohlo hodit moje kvítí a život i se zkouškama by šel dál....

Fil
27. 02. 2003
Dát tip
Pro jedno kvítí slunce nesvítí-nebo jak to je:-)))A zkouška,co je to zkouška....muška jenom......:-)))

kedves
15. 02. 2003
Dát tip
Musíš zvolit stejný postup jako já s heslem: Čím míň vím, tím líp spím. ;-) K.

Beast
15. 02. 2003
Dát tip
kedves: Tak to moje krédo je (bohužel): "Čím víc toho vím, tím víc vidím, jak moc toho ještě nevím -> tím hůř spím." -heh, koukám, že jsem na tom vlastně úplně stejně jako ty:-)

Wopi
15. 02. 2003
Dát tip
:))

Prokletí
11. 02. 2003
Dát tip
chechechéééé ;o) m.

Shammann
10. 02. 2003
Dát tip
No:-)čoveče. Zejtra je taky den. I na tvorbu. S úctou Shammann

Beast
10. 02. 2003
Dát tip
Jo - a právě zejtra mám tu zkoušku, na kterou se potřebuju učit - respektive už teď porušuju svůj závazek (ve 12:00 se učím) o 5 minut:-))))) Holt, je to peklo.

Hester
10. 02. 2003
Dát tip
:-)

Artemix
10. 02. 2003
Dát tip
Silně motivující básnička :) Tak nevím, jestli se jít učit, nebo dál pročítat Písmáka...

Plopez
10. 02. 2003
Dát tip
Volím pročítání Písmáka

Tynic
10. 02. 2003
Dát tip
Jojo Prokletí by se měl(o) vrátit :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru