Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Půda

04. 05. 2000
1
0
1196
Autor
Semis

Že by další písnička?

Jen jedna postel, jedna knížka, špinavý vikýř, jen proužek světla a podlaha se nezametla, jako už po sté, je to moje skrýš. A na druhém konci, v rohu půdy už pár let zpívá hnízdo kosí občas si s nima poklábosím, zaženu pocit krásné nudy. Opouští hnízdo zas a znova vyletět zkouší, chybí síly a jenom ti, co uveřili, ti najdou místo písmen slova. Mívám tu proto žlutý papír a malou tužku - tupou zcela, co v prachu najdu do večera vyryju si tou tužkou do něj Jen jedna postel, jedna svíce, když přijde večer po zdi tančí stíny nejsem to já, je to někdo jiný a proč chtít po sté něco více.
dobrý*líbí.

dobrý*líbí.

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
taky souhlasím s Laďou

Saxanka
09. 05. 2000
Dát tip
Viz Lada....

Semis
04. 05. 2000
Dát tip
Epilog Po pravdě řečeno, musím některé detaily uvést na pravou míru. Zmiňovaná postel je spíše jenom válenda. Ten nepořádek sedí. Taky tam nejsou kosi, ale hnízdili holubi. S těma si však člověk tak dobře nepokecá. A taky svíčku v současné době vystřídala baterka, ale ta neháže takové stíny po stěnách. Aspoň si nekazím oči. Jinak to docela sedí a ta pohoda rozhodně stojí za to. :->

Chrjac
04. 05. 2000
Dát tip
Je to neco z takovych neocekavanych pocitu hnizdovych versu. Ale jsou v tom neco z cim problemy a hodne vazni!

Adelan
04. 05. 2000
Dát tip
Takové místo můžu jen upřimně závidět...

Javert
04. 05. 2000
Dát tip
Docela hezký styl "překotné" recitace. Třetí sloka je lehce násilné přehoupnutí, trochu z jiného světa. Když je pocit krásný, proč jej zahánět? :-)

Laďa
04. 05. 2000
Dát tip
viz Javert. Měl větší cit to odhalit. Jen bych vynechala to "docela". Mně se ta jakási radostnost nebo zpěvnost líbí úplně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru