Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zhulenost

10. 02. 2003
2
0
1223
Autor
pedro

 

Poser :Tyvole! Dělej, DĚLEJ!

 

Loser:Co?

 

Poser: Joint začíná fachat!!

 

Loser: Hmm

 

Poser: Co je , ty mas ňákou depku?,,nebo schízu?!!!

 

Loser: Cože?

 

Poser: No jako že si na ničem, neulítáváš, nic tě nedostává? Nikoho nemiluješ?

 

Loser: Schízu máš spíš ty.

 

Poser: Víšco nesnášim? Misantropy. Ty, co nic nedělaj a kritizujou vostatní.

 

Loser: To já je taky nemám rád. Ale eště horší je, když někdo taky nic nedělá a vobviňuje 

vostatní, žeje jako nuda…

 

Poser: No každopádně by neměla bejt nuda, když sme zahulili, ne?

 

Loser: Hmmm

 

Poser: Kámo, příteli, kerouak, doors!!!!Co by ti řekli?

 

Loser: A co by jako řekli tobě? Žeseš pohodovej týpek?

 

Poser: No, nenaštvise, ale kdyby  tu byl kerouak tak bych mel aspoň s kým se bavit, když ty všechno neguješ…

 

Loser:OK, počkej chvilku, seženu ti kerouaka /odbíhá/

 

Poser: Mezitim co je pryč…“notenje ale Jack!

 

Jack :Hi boyo!

 

Poser: Kdesetady berete? /ptá se čistě informativním výslechovým tónem/

 

Jack: Odskočil sem si na skok z tý zašlý, ryzí, pulsující primadony, co si říká Amerika…

 

Loser: --Co to kecáš? Vždyť už to tam dávno nepulsuje. Jediný co tam funguje je taková bizardní placebo demokracie. Když se někdo rozhodne postavit velký-zlo-jadernou-elinu, stačí, když to vyváží dostatkem houpaček a dětskejch kolotočů, kde se děti vyrovnaně houpou a točí, čímž produkujou tolik všeobecně pozitivní energie,že se veřejný mínění usměje a odklepne elinu „enter“ a je to. Houpouse jako písty anti atomový energie…

 

Poser:/tyvole je to fakt kerouak!!!, zato můj kámoš před nim nemá žádnej respekt! Je zhulenej a kecá nesmysly./

/servilně/  Dáme jointa, Jacku?

 

Jack:Okeydokey…

 

Jack: this i call shit! It does nothing to me! Tenhle joint je jako ta pulsující amérika…

 

Poser:Dobrej špek! A pokecal sem s Kerouakem!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru