Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vanová imprese

11. 02. 2003
2
0
780
Autor
Gael

Houpával děvčátko v červené sukýnce. Děvčátko vyrostlo, ale on ji houpal dál. Z děvčátka se stala děvka prodávající místo těla svoji duši. Prodávala se každému, kdo měl zájem. Občas zvracela na záchodě, protože se jí ze sebe samé zvedal žaludek. Nikdo o tom nevěděl. Některé věci jsou nesdělitelné. Pokud se s nimi podělíte, může se z toho vaše okolí podělat. Kolem je tolik hnusu a ona ho na tu hromadu slizu ještě přidávala. Proužky krouží kolem ztracených iluzí. Lůza ztratila iluzorní vjem, zvrátila ho v zahradě neřesti. Je třeba ho znovu zhmotnit. Proto říkám : „Salut, Lucifer!“ Luna se už zase blíží do své lepkavé měsíčnosti. Hvězdný paprsek ji dráždí na šedé kůře mozkové a tak jezdí tramvají, aby vždy přejela zastávku rozkoše. Přebíhá jí po rtech a koluje krví. Úsměv, který bez příčiny, bez důsledku skončí v propadlišti dějin. Kolem propasti úsměvu se vznášejí tabákové lístky a slova cizí řeči. Láska je touha, napsal tuhou na její zamilovaný obličej. Zatraceně! Tak proč se pořád jenom míjíme? Žije na pomezí snu a reality, stále jakoby na houpačce.
Šalvěj
21. 02. 2003
Dát tip
jooooo... *

aRmida
13. 02. 2003
Dát tip
imprese... jako taková asi nesdělitelná

m11
13. 02. 2003
Dát tip
dobrééé.........

katugiro
13. 02. 2003
Dát tip
impresi nechytám...

Narvah
12. 02. 2003
Dát tip
Mám z toho pocit... *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru