Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podzimní haiku

12. 02. 2003
1
0
1041

miluju svoje podzimní deprese

Listí stále padá

padá na zem

a tam dolů, na můj hrob


navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
jsou chytří, že?

houba
13. 02. 2003
Dát tip
spíš taková momentka... není špatná.... ale haiku to není, si myslím :o/

Miroslawek
12. 02. 2003
Dát tip
schéma haiku transponováno do latinky je obvykle 5-7-5 slabik, nikoliv 6-4-7... ovšem z toho se zase tak nestřílí... jenže chybí tam i jiné atributy jako odkaz na (roční) dobu, zachycení okamžiku... a vůbec to nějak nemá tu správnou poetiku haiku, resp. japonské poezie vůbec... ona i ta poetika z obecného hlediska je v tomto textu mírně sporná...

Armand
12. 02. 2003
Dát tip
viz Miroslawek

Shammann
12. 02. 2003
Dát tip
viz Armand jo a v takhle krátkým textu dvakrát padá, to rozbrečí, věřte mi.

Armand
12. 02. 2003
Dát tip
..abych se vyjádřil přesněji než odkazem.. osobně tam postrádám zejména tu poetiku haiku... atributy a pravidla porušovali i mistři haiku, ale nikdy jim tam nechyběl onen nezaměnitelný duch okamžiku a bytí.

Shammann
12. 02. 2003
Dát tip
znovu viz Armand a ještě přilepším tím, že nemusíš hned věšet hlavu, z toho zdrbnutí, jakého se ti dostalo- nejsi první ani poslení, moje první haiku mi tady ztrhali tak, že jsem chtěl jít na matematickou fakultu.

Miroslawek
12. 02. 2003
Dát tip
přesněji viz. Armand ;o))) Shamman: nebudu vrhat cizími slovy a odkazy do odporné literatury, neboť to zde vzbuzuje nelibost a obranný posměch potrefených... nicméně, ačkoliv se to nemusí zdát, ono opakování je správně použitý regulérní básnický nástroj a nikoliv neumělost... zrovna na tom místě, kde to je... tam bych chybu neviděl.

Shammann
12. 02. 2003
Dát tip
Možná jsem jen málo spal, ale mě se to tam vůbec nehodí a to bez všech pouček a odkazů, který klidně zveřejni, nemám nic proti tomu...Prostě mi to trhá ušiska i s hlavou.

Cirilla
12. 02. 2003
Dát tip
listí opadá na umrzající zemi dotkne se mého hrobu takhle nějak bych to viděla...

katugiro
12. 02. 2003
Dát tip
uff, tady už to bylo tak rozpitváno, že to raději nechám na ostatních... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru