Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První sníh

12. 02. 2003
8
0
1776
Autor
Poetist

Byla zima, rok 2001, první sníh A platonická láska je tolik křehká a sladce bolavá...

Ve větru vlají dlouhé copy,

na ně se snáší první sníh,

sníh, který hladí všechny stopy,

co dělají Tvé oči v mých...


Dejf
13. 06. 2003
Dát tip
něžné, TIP

Poetík
04. 06. 2003
Dát tip
Tedy, platonickou lásku jsem dosud nepoznal, ale je-li aspoň z poloviny tak krásná jako tahle básnička...vlastně...pořád je řeč o lásce a ta přece je krásná...nejkrásnější...a asi vůbec nezáleží na tom, jestli je platonická, nebo ňáká jiná. Moc líbí...(myslím básnička).

Poetist
11. 05. 2003
Dát tip
Kendy: Tvoje kritika má asi tak dvakrát větší obsah než to, co kritizuješ. Nechci vidět tvoje kritiky u povídek :-)

Bys3k
07. 05. 2003
Dát tip
peknučké TIP

Kendy
14. 03. 2003
Dát tip
Vim, ze tedy z toho neni dobre delat internetove forum pro zamilovane, ale presto si jen dovolim jednu poznamku: je fakt, ze platonicka laska je krasna, saliva a svizelna, ale v dany okamzik je nenahraditelna. Stava se inspiraci nejen pro basnicky, ale i cele romany a dokonce i velke ciny - ktere s literaturou nemaji nic spolecneho (krom milostneho dopisu, kterych nejcasteji plat. lasky konci). Howk, dopsal jsem....

Induan
08. 03. 2003
Dát tip
Fajn, ale na miniaturu možná nevhodné. Až příliš moc myšlenek a příliš neuzavřených. Možná by stálo za to rozvést na delší básničku. Zase ale dáváš bezva prostor pro fantazii.

Poetist
25. 02. 2003
Dát tip
guy: Jasně že to nejde, to by musela bejt zamilovanost o ničem. Ona vlastně je, obzvlášť ta platonická, ale člověku to naštěstí nikdy nedojde včas... aspoň je to dobrá inspirace pro básničky. Jenže kdo o tom má furt číst? Kendy: Drahý Kendy, šetři chválou, tohle je jen miniaturka s prošlou záruční lhůtou. Ale ten skalp beru, aspoň konečně uvidím ve škole na tabuli. :-)

Bootex
25. 02. 2003
Dát tip
...milé...

Kendy
18. 02. 2003
Dát tip
Jéje... můj milovaný melancholiku, to jsem netušil, že dokážeš vyprodukovat i takhle krásnou, krátkou a ke všemu ještě jasnou básničku. No, ale ty dokážeš zplodit naprosto všechno, že ?? Klobouk dolů a s ním i můj huňatý skalp !!

guy
17. 02. 2003
Dát tip
Já myslel šedě platonicky, prostě šedě vůbec. Podle mě se šedě zamilovávat nejde. Platonicky se zamilovávám furt.

Poetist
15. 02. 2003
Dát tip
Kytička+houba: Děkuju za čtení a hodnocení všech básniček, umíte potěšit guy: Ani platonicky? To já jo, dřív. Ale s tím průměrem musím opravdu hnout, doufám, že v tobě případným zkvalitněním myšlenek neztratím čtenáře. :-).

Kytička
14. 02. 2003
Dát tip
Moc milé!

guy
14. 02. 2003
Dát tip
Klidně sem cpi svůj průměr. Já to šedě nevidím a nikdy sem ani šedě zamilovaný nebyl. Ani platonicky. ***

houba
14. 02. 2003
Dát tip
mě se to líbí tip*

ulita
13. 02. 2003
Dát tip
přesně jsi se mi trefil do noty.... jen se mi to stalo o rok později, a ještě to rozdejchávám... dokonale vystiženo.... (a do oblíbených)

Poetist
13. 02. 2003
Dát tip
katugiro: Mám pocit, že v šedě zamilovaném průměru jsou všechny moje básničky. A když dojdou ty současný, cpu sem rok starý. Zkusím se vzpamatovat a napsat něco, co má myšlenku. ulita: Snad na tom nic nezmění fakt, že jsem holka...

ulita
13. 02. 2003
Dát tip
v žádném případě.... (naopak tím líp :)

ulita
13. 02. 2003
Dát tip
tak jsem to projela všechno ale tahle se mi zdá nejlepší...

Torolfita
12. 02. 2003
Dát tip
Atmosféra je vystižena, řekla bych, přesně. Je to jednoduchoučké, roztomilé a od srdce. TIP.

Jeanne
12. 02. 2003
Dát tip
bude líp.."))) tip

djER
12. 02. 2003
Dát tip
dalo by se to napsat plynulejc .. skoda.. ale atmosku to ma :)

katugiro
12. 02. 2003
Dát tip
jemné, hezké, ale jinak v šedě zamilovaném průměru :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru