Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kterak můj soused odhalil morální poklesek své choti

14. 02. 2003
1
0
1365
Autor
djPrd

Našel doma

Gustava Broma.


Dejf
30. 06. 2003
Dát tip
dobrý!!!!

chvíli chmurnou krátila s urnou měla zřejmě slušně vytaháno, že užila tu popelnicu zrovna takhle? dřív se brom sice též využíval proti pudu pohlavnému, na ubití ovšem, ne na vybití: mě se to nestává, neztrácím hlavu, přijde to, gustava nasypu v kávu.

Mně teda napadla jako první ta gramodeska, jestli je DJ skutečně DJ, tak by se to od něj dalo pochopit.

djPrd
15. 02. 2003
Dát tip
To jsem byl samozřejmě taky já, s tím Romem. Myslel jsem, že by to mohl bejt takovej cyklus, ještě jsem měl pár variant v záloze, ale asi už je to téma vyčerpaný.

katugiro
15. 02. 2003
Dát tip
když by to bylo pohromadě, tak to určitě jistý potenciál má, samotné střípky trochu ztrácejí smysl :)

houba
14. 02. 2003
Dát tip
hmmmmm Gustav Brom je možná vtipný jméno, ale třeba je to hodnej člověk.... nápad docela vtipnej :o)

Šminka
14. 02. 2003
Dát tip
i s urnou?

Šminka
14. 02. 2003
Dát tip
houba: Gustav Brom byl úúúžasnej kapelmajstr, hodnej byl asi taky, ale už není, cca dva roky...

ulita
14. 02. 2003
Dát tip
nerozumím, leč pobavilo.... nakonec-i to se někdy stává...:)

Šminka
14. 02. 2003
Dát tip
teda živej neni:-)

houba
14. 02. 2003
Dát tip
aha, tak daleko jsem neprokoukla, ono těch známejch (i neznámejch) lidí umírá pořád docela hodně..... tak upřímnou s.....

Yfča
14. 02. 2003
Dát tip
Přistih ji v neděli. S robertkem v posteli...

čtenář
14. 02. 2003
Dát tip
Našel doma Broma a měl z toho koma....

m11
14. 02. 2003
Dát tip
esli spíš nešlo o poklesek pana Broma

Acquarius
14. 02. 2003
Dát tip
a co "čajíček bromáček"? ;-)

djPrd
14. 02. 2003
Dát tip
Gustav Brom:

No, fešáček... a kolik je paní sousedce, dvaadevadesát?

Wopi
14. 02. 2003
Dát tip
třeba ho našel jen na gramodesce... takový prohřešek lze při troše dobré vůle a velké dávce tolerantnosti tolerovat

To je fakt, gramodeska by se dala odpustit... kdyby ta choť hodně účinně projevovala lítost, tak asi jo...

katugiro
14. 02. 2003
Dát tip
proč ne, ale nedávno to někdo (?) napsal na romské téma a bylo to zábavnější... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru