Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jo!

16. 02. 2003
3
0
664
Autor
Skřetice

Tohle je vlastně text písničky,kterou jsem napsala jednomu (a kvůli jednomu) klukovi ,ale on si tohle stejně nikdy nečte,takže je to dobrý ;)) Kdyby chtěl někdo vědět i akordy,tak jsou to G,Cadd9,Ami & D. PS: Na konci je možno ještě opakovat první sloku *;o)

 

Tak jo,nevím co dál,

jen to,že si za to stál,

jen jedno vím,

minulosti se nezbavím.

 

Snad tvoje dveře vedou dál,

nebo ten sen se mi jenom zdál,

i když chci dál,tak mám strach,

jestli nebudeš jen další krach.

 

Podej mi klíč a půjdem dál,

s tebou nemusím se už vůbec bát,

půjdem temnou dlouhou chodbou,

trápím se jen velkou touhou.

 

Chci tě,ani nevíš jak,

chybíš mi jo je to fakt,

nechci se jen z dálky dívat,

tvoje rty chci pořád líbat.

 

Tvoje blízkost je mi vším,

miluju tě,už to vím,

zbyl jen dopis co si psal,

potom si mi sbohem dal.


clovrdik
22. 03. 2003
Dát tip
no jo, leckdo si takovýmhle "básnickým" údobím projde :-); ostatně napsal jsem jednou podobnou věc, dokonce taky písničku (na akordy bych musel hodně vzpomínat; je to dokonce na písmáku pod názvem Ptám se proč?) .. už je to 10 let, co jsem to psal :-) .. chci tím říct, že obsah i styl tvýho textu chápu, ale fakt to není podle mýho gusta :-)

Marwin
10. 03. 2003
Dát tip
Zjistil co? A hazej když odpovídáš avíza, mrkl jsem sem náhodou...

Zolo
21. 02. 2003
Dát tip
Je to zřejmě velmi osobní, ... A určitě budeš psát dál, ...

tele
20. 02. 2003
Dát tip
sestřenko moje předrahá! ten večer, kdys chtěla tu písničku zpívat a nezazpívala... moc mě mrzí, že jsem ji neslyšela. je to od srdíčka (takovej ten sval, no víš...) a dávám ti típek:-)

Marwin
16. 02. 2003
Dát tip
Proč stále zjišťuji, že Tě vlastně vůbec neznám sestřičko?

Skřetice
16. 02. 2003
Dát tip
To se asi neznáme navzájem ;) Chceš mě vůbec znát?? A jak si to vlastně zjistil ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru