Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní prase

05. 05. 2000
0
0
632
Autor
Jung_leek

Mám zájem o velmi hluboký rozbor této, po myšlenkové i umělecké stránce naprosto revoluční a nepřekonatelné básně, jíž jsem sám osobně autorem. Díky.

Vylouplo se prase vánku jarní prase u altánku. Pije sprajt a letí.. Smraď se ! prase.. jaro KURVA !!!
Janis
30. 12. 2000
Dát tip
dogggýýý:))))))))))

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
prolog mě dostal

ergo
11. 05. 2000
Dát tip
co byste nechteli, underground je to ale stejne jen prasecina me se to docela libi, ale proc potom chtit kulturni kritiku fakt nevim, asi ti jebe, komu ovsem dnes po vecernich zpravach nejebe, tak treba v pardubicich chteli roztavit sochu lenina ale autor k tomu nedal souhlas, takze material na pomnik TGM musej sehnat nekde jinde...o}}} ...mel bych skocit na Rychtu.

clovrdik
11. 05. 2000
Dát tip
možná tě překvapím, ale na rozdím od předkritiků se mi ta báseň líbila. Prostě dokonalej undergroundovej výkřik. A fakt nevím, co třeba Nicka vedlo k názoru, že každej den někde hulíš trávu a hele vole vidíš internet. rovněž ti přeju mnoho zdaru u další básně, ale zcela neironicky.

záhon
11. 05. 2000
Dát tip
Jen do nich - moc si to zasloužeji - krasoduchové pubertální

Doggy_Bag
11. 05. 2000
Dát tip
Již jsem si někde stěžoval, že tu není kolonka Básně epileptické... Fuckt jsem se to snažil číst poctivě a po slabikách, i kritiky jsem přelouskal a jsem stale na začátku. Nerozumím -li tomu, nemohu to kritizovat. Jinými slovy jsem asi OUT! A slovy mě ortodoxně vlastními musím provolat: "Bože, co je to za kundovinu???"

nicka
09. 05. 2000
Dát tip
jako Regins, až na to že se mi líbí to s tim Spritem o))))

Nick
06. 05. 2000
Dát tip
Super nádhera, asi tak stejně duchaplný, jako reklama na Sprite... Milej Džungrlíku,(nechci se ani podívat jak se to píše) asi je to jen můj individuální pocit, ale připadáš mi jak jeden z těch, co každej den hulí trávu a chlastá a pak mu přeskočí a řekne :" hele vole sem viděl vole internet vole je tam ňáká vole stránka s básněma vole tak tam vole něco napíšu vole né" Ahoj...mnoho zdaru u další "básně"

Nick
06. 05. 2000
Dát tip
Super nádhera, asi tak stejně duchaplný, jako reklama na Sprite... Milej Džungrlíku,(nechci se ani podívat jak se to píše) asi je to jen můj individuální pocit, ale připadáš mi jak jeden z těch, co každej den hulí trávu a chlastá a pak mu přeskočí a řekne :" hele vole sem viděl vole internet vole je tam ňáká vole stránka s básněma vole tak tam vole něco napíšu vole né" Ahoj...mnoho zdaru u další "básně"

Regins
05. 05. 2000
Dát tip
Na hluboký rozbor nemám čas,Ale fakt se mi Ta báseň nelíbí.

Merle
05. 05. 2000
Dát tip
Regins :-)))))))) hň hň hň hň (krysí smrť má velkou radost)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru