Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klidné odpoledne

05. 05. 2000
2
0
1258
Autor
Andílek

Klidné odpoledne. Kvetoucí park, zpěv ptáků, stříkající fontána, vůně šeříku, šumící listí. Drží tě za ruku. Šeptá ti "lásko, miluji tě". Lechtá tě za uchem a čechrá vlasy. Obejme tě kolem ramen a povídá o slunci, o měsíci, o naivních tématech milenů. A ty posloucháš. S posvátnou hrůzou v hlase probíráte nejdůležitější problém na světě: Jsou hezčí růžové či fialové šeříky? Nakonec zvítězí vínové, ten odstín, který miluješ. Stejně jako Jeho. Teda asi trochu míň. Nebo spíš o dost míň. O hodně míň. Ten, který miluješ tak nevýslovně moc, o tolik míň než Jeho.
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
milé (možná by se to hodilo spíš do jiné kategórie)

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
Můj přítel vždycky říká:Když někoho miluješ,nepotřebuješ to říkat (a poznáš to,až když seš bez něj..). Konec "básničky" pěknej..

Andílek
27. 11. 2003
Dát tip
o to tam prave de, ze je blazen jen do neho, nikoho vic milovat nemuze... formulace je to, pravda, trochu opouzivana, nicmene myslim, ze porad celkem vystizna:)

Smile
02. 11. 2003
Dát tip
Hezke,jenze otazkou zustava,koho miluje vic nez Jeho??sbe snad??NIkoho?Tak to je blazen jen do neho?..to jen tak ciste teoreticky:) K formulaci "Miluji te" mam osobni averzi,takze to tu kritizovat nebudu:))

Andílek
12. 06. 2003
Dát tip
Dekuju, ted uz bych to tak hezky taky nenapsala. Ale tim pokracovanim jsi hezky vystihla tu atmosferu, i kdyz ta moje tehdy byla jen imaginarni.

Andílek
06. 06. 2001
Dát tip
Hm, doslo. Jsem obcas trochu pomalejsi... Dekuju.

Semipalakva
04. 06. 2001
Dát tip
žádalas po mně vysvětlení mjí kritiky..tedy 11.05.2000 Andílek Dík, že to pro mě neplatí, možná proto, že ty pocity jsou fiktivní. Ve skutečnosti těch krásnejch moc nemám. :-( už to došlo?:) a promiň

Semipalakva
02. 06. 2001
Dát tip
re>akce>škoda:-( že nemáš:-(

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Lepší než jsem čekal, překvapuješ mne, člověče. Docela jsem zvědav, co se z tebe vyklube.

Laďa
15. 05. 2000
Dát tip
Kdybys měl(a) jen krásný pocity, nemohla bys psát. Mohla, ale nepsala bys. Hezký.

Andílek
11. 05. 2000
Dát tip
Dík, že to pro mě neplatí, možná proto, že ty pocity jsou fiktivní. Ve skutečnosti těch krásnejch moc nemám. :-(

Blacky
11. 05. 2000
Dát tip
Krásně to zahřeje u srdce...ani mi v té chvíli nepřijde, že jsem sám...

zámek
11. 05. 2000
Dát tip
... ten závěr nemá chybu ... pěkný ... dosti dosti do sytosti .... dík za inspiraci !

Marigold
10. 05. 2000
Dát tip
Pěkné, milé...ale pozor ! Víš,co se říká: krásné pocity plodí špatnou literaturu...Ale neboj, pro tebe to neplatí :-)))

clovrdik
09. 05. 2000
Dát tip
zajímavé, celkem milé, vyrážím do parku :-)

Merle
05. 05. 2000
Dát tip
wow... tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru