Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Der Erstere Pornographische Film

19. 02. 2003
2
0
705
Autor
Tenhle

Der Erstere Pornographische Film


Titulek:

DIE DEUTSCHE PORNOGRAPHISCHE INDUSTRIE

TÜRSCHLIEßER

 

Titulek:

DER ERSTERE PORNOGRAPHISCHE FILM

[ ETUIDE: DICHTUNG ]

Zatmívačka

II.

Mladý básník sedí za stolem a přemýšlí. Po chvíli, kdy už se divák začíná vážně nudit si začne psát, škrtá to. Kamera se pomalu blíží k němu. Záběr se prolne na papír, ale je také nudný. Avšak mladík si črtá a čárá velmi vesele. Nikoli v omezeném prostoru papíru, ale v celém prostoru, i mimo záběr kamery. Píše báseň.

Pak se pohled začne zvedat. Nejprve přejde do polocelku a pokračuje klidně ve snímání. Básník sedí zklidněný, nic nepíše hrbí se nad papírem. Záběr, až když už je kousek od hlavy se rozsvítí a pak prolne.

III.

Kamera je klidná a střídá různé pohledy. Mladík masturbuje pak přijde žena (poz. – krásná a mladá Němka; nemusím doufám vysvětlovat, že Němky jsou buď naprosto ošklivé, nebo naopak velmi krásné), jemně ho uchopí a začne olizovat. Přijde jich i víc, některé jsou svlečené do půl těla. Všechny rády básníka hladí, líbají a vzrušují. Postupně se do milostné hry přidává aktivně i mladík a různě ženy hladí. Neexistuje však zatím detail, či polozáběr, který by byl zřetelně ukazoval něco pornografického. Záběry nejsou detailní, nicméně rajcovné. Poslední záběr v tomto úseku, na líbající se ústa, bude zakončen přesvětlením. Stále se zdá, že scéna je temnější, drsnější a záběr, respektive rám obrazu hezčí.

Pak detail penisu. Penis to ale v žádném případě není. Vibrátor, který má mladík zastrčený v kalhotách jakož i ostatní ženy, jinak oblečené a on jim je také vyndává z kalhot a sukní onanujíc s nimi.

IV.

Záběr na Básníka, který se za stolem své básni směje, bere ji do rukou, muchlá a trhá jí. Směje se hystericky. Velmi krásně.

Titulek:

› DIE ENDE ‹

 


Ještě by se děvčatům mohly nafukovat a praskat balónky pod košilí.


řásná
26. 02. 2003
Dát tip
výbornej film :-)*

cvok
21. 02. 2003
Dát tip
to by som si hadam aj pozrel :-)))))

Pája
20. 02. 2003
Dát tip
tohle musím někomu poslat :-)) pobavilo mě to :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru