Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báje o mrtvé dívce

22. 02. 2003
2
0
993
Autor
Bezdomovec

Boj za mír vždycky začne první oběť, často ale bývá zapomenuta v množství slavných vítězství!

Slunce a měsíc se spojily v jedno a stín zahalyl celou Zemi.
V tu chvíli jsi se z temperamentu bouře a klidu moře zrodila Ty!
Divoká, smyslná a s bolestí v hlubokých očích.
Žila jsi krátce, ale přinesla jsi na Zem nové světlo.
Jako Prometheus jsi pro ubohou lidskou bytost obětovala sama sebe.
Za dar míru jsi zaplatila smrtí.
Teď ležíš v slzách lidí, kteří chtějí pokračovat a společně uspějí.
Nechť Tvé dílo dovrší a zapomenou...
Bezdomovec
25. 02. 2003
Dát tip
Jasnýýýý :o). Já vím :o). Díky všem za kritiku. Veselej Svět!

Armand
24. 02. 2003
Dát tip
používat velká slova (smrt, mír) je jako chodit po laně... musíš mít dobrou rovnováhu. Mám pocit, že tady je tvůj krok vratký, ...nekoná se pád, ale schází elegance... jako ostatně vždy, když chybí sebedůvěra. PS: v prvním verši si oprav slovo - "zahalil" je s měkkým "i"

Bezdomovec
24. 02. 2003
Dát tip
Sebedůvěra nechybí, ale elegance asi jo. Píšu hodně jak to cítím :o).

Armand
24. 02. 2003
Dát tip
Bezdomovec: to není na škodu psát, jak to cítíš, ale je důležité "nepodlehnout" tomu, v tom smyslu, abys dokázal udržet harmonii mezi jednotlivými složkami básně (patos, hloubka, nadhled, rým, rytmus, cit vs. rozum atp) - to je ta "elegance"... ta se učí jen psaním, psaním a psaním.. takže klid, zkoušej dál. Tady opravdu platí, že upřímná snaha a vnitřní poctivost, je nejrychlejším učitelem ... a nejen psaní. :)

Zolo
22. 02. 2003
Dát tip
Doslova Epos ;)

Notreal
22. 02. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru