Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

06. 05. 2000
1
0
1338
Autor
Neznulka

Ublýžení, sklamání....


Ty teď asi spíš,
já bych chtěla k tobě blýž,
a jen cítit dech tvůj
a nenávisti řekla: ,,stůj"
Lásko vrať se mi sem,
chci tě mít u sebe každý den.
Chtěla bych vědět že každý den u mě spíš.
Jak moc tě miluju dobře výš.
Mé srdce puká bolestí,
protože pro mě už nemá cenu žít.
V zoufalstvý kříčím na minulost: ,, nech mě být"
Má smutná báseň táhne se dál.
Vyprávým smutně, protože ty jsi mi mé srde vzal
a rozmáčkl jsi jej v dlani,
nejsi nic než pouhopouhou saní.....
NENÁVIĎÍM TĚ!!!!!

Neznulka
30. 07. 2002
Dát tip
Nikdo není dokonalej

clovrdik
30. 11. 2000
Dát tip
hmm, tak tohle mě nezaujalo, možná proto, že jsem tě teďka četl celou a píšeš o tom samém. I když chápu, že prožívání bylo silný a že chtělo na papír. A ty hrubky, prosím, to fakt ruší.

Bambulka
28. 11. 2000
Dát tip
a přišel den a vysvitlo sluníčko... viz Doggy... sice nebudu nikoho mlátit, ale má pravdu, nenech si ubližovat... vykašli se na minulost a jdi dál! hrubky opravdu stojí za zmínku... kazí to dojem.

nicka
09. 05. 2000
Dát tip
ty hrubky jsou působivý

Doggy_Bag
08. 05. 2000
Dát tip
Ježíšku na křížku, proč na mě zbude vždycky ta popelářská práce.Čtu si to znova a znova,a stále nemohu rozeznat z koho si děláš srandu, jestli z nás, nebo ze sebe, nebo z toho drtiče něžných srdcí.Škoda že zde není kolonka Básně epileptické.Jestli je to furt ten samej,kdo ti ubližuje, pošli mi jeho adresu, rozbiju mu hubu, brejle i hodinky, a ty už konečně napíšeš něco usměvavého. Nenech si furt ubližovat,vždyť to bolí i nás.

saggit
07. 05. 2000
Dát tip
Tak máš ho ráda nebo ne? Trochu víc hrdosti bych Ti předepsal. Já vím, hezky se to mluví. Vydrž.

Lyryk
07. 05. 2000
Dát tip
Myslím, že tvůj text by nejspíš patřil mezi Indispozice, než mezi básně epické. Pominu-li větší množství gramatickýxh závad, (které se mi jeví jako schválné:-))), nemohu pominout značnou otřelost rýmů a porušený rytmus. I když chápu, že občas lze mít na své bližní i oprávněný vztek, nepodporuji snahu ho zvěčňovat do publikovaných slov, už jen proto tvůj text z Arény vyřazuji.

Saxanka
06. 05. 2000
Dát tip
Věř bude líp Já jsem ukázkový případ!

Saxanka
06. 05. 2000
Dát tip
Věř bude líp Já jsem ukázkový případ!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru