Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

22. 02. 2003
2
0
2213
Autor
Babetka

Jak tenká je hranice mezi snem a skutečností...

Zdá se mi sen:

procházím se kolem prosklené zdi,

za ní je překrásný den,

však na mou hlavu z nebes déšť lil.

 

Za sklem vše prozařoval svit

- byla to láska

a celý prostor zaplňoval její třpyt

jak pozlacená maska.

 

Lidé tam šli životem ruku v ruce,

v očích naději, štěstí, smích,

co chtít od života více...

Proč nemohu být jednou z nich?

 

Bila jsem do té studené zdi,

můj křik zněl silou zvonu,

však nikdo ho neslyšel, až ztich

s srdce mi bolestí tlouklo k tomu.

 

Nedaleko mě se blíží dvojice,

nesměle se na sebe usmívající,

dívce chlapcův pohled rozehříval líce,

před nimi vidím bránu - hle otevírající.

 

A tak zlomená, zklamaná a skleslá,

čekám na někoho,kdo vezme mě mě na druhou stranu,

chci otevřít oči, probudit se ze sna,

ale já nesním, stojím v dešti života a po lásce celým svým srdcem planu. 


Babetka
08. 04. 2003
Dát tip
Thurin: I kdyby jsi byl jediný, bohatě by to stačilo... Dobře, přistupuju na to, že každému se líbí něco jiného... Kompromis taky není španá věc!:-)

Thurin
07. 04. 2003
Dát tip
No, podle mě se může srovnávat každý, ale... Zůstal bych u toho, že umění je věc subjektivních pocitů. Podle toho, co čtu u Tvých děl za kritiku, zdá se mi, že nejsem sám komu se líbí...

Thurin
07. 04. 2003
Dát tip
No, já si myslím, že srovnávat se může každý, ale... Já bych zůstal u toho, že je to věc subjektivních pocitů. Podle toho, jak čtu kritiky u Tvých děl, tak myslím, že nejsem sám komu se Tvé básničky líbí.:)

Babetka
05. 04. 2003
Dát tip
Thurin: Ty se srovnávat můžeš, jsi totiž poeta tělem i duší a o kvalitě tvé poezie se s tebou budu klidně hádat!:-) I když to snad nutné nebude, sám jsi řekl, že to je věc subjektivních pocitů, takže to tak prostě cítím a nikdo mi to nevymluví!:-) Ale já zase už v docela mladém věku dosáhla svých ambic - moje skromné básničky se alespoň někomu líbí a proto snad nebyly napsány zbytečně... Děkuji za Tvé subjektivní pocity a za to, že jsi dal mému básnění smysl!!

Thurin
03. 04. 2003
Dát tip
Z toho si nic nedělej, já taky ne, ale myslím, že o to ani nejde... Naštěstí umění je věc subjektivní, věc pocitů a každému se líbí něco jiného. Mě se líbí ta Tvoje....

Thurin
14. 03. 2003
Dát tip
Babetka: Myslím, že ne! Myslím, že o hloubku ¨své poezie nemusíš mít strach.

Babetka
14. 03. 2003
Dát tip
Thurin: Děkuji!! Kdybych měla strach jen o hloubku své poezie, neměla bych v podstatě žádné problémy.:-) Ale vážně, já skládám slova jen tak za sebe, aby se občas rýmovali, na rozdíl od mnohých nejen na Písmákovi, co píší opravdovou poezii a svými verši dokáží vyjádřit své pocity a názory na svět. S těmi se srovnávat nemohu...

Mikimys
08. 03. 2003
Dát tip
Nech si kecy na koledu:-)))))

Babetka
08. 03. 2003
Dát tip
Mikimys: Na co??:-))) Počkej, já si to s Tebou vyřídím!:-))

Mikimys
08. 03. 2003
Dát tip
Už se těším:-)

Babetka
07. 03. 2003
Dát tip
Mikimys: Díky moc! Ale něčeho přeci jen nikdy nedosáhnu - Tvé úrovně a hloubky Tvé poezie. Nojo, někdo holt umí a někdo jen...:-)

Mikimys
04. 03. 2003
Dát tip
:-)Držím ti palečky...jen tak dál

Babetka
27. 02. 2003
Dát tip
Thurin: S tou chválou bychto tak nepřeháněla, mohla by mi stoupnout do hlavy!:-) Ale v jednom se nemýlíš, píšu od srdce, jelikož to jinak neumím. Jen nevím, zda je to výhoda či nevýhoda...

Thurin
25. 02. 2003
Dát tip
Myslím, že je skvělá. Nevím, jestli je tam nějaká nesouhra časů či něčeho jiného. Nevím, jestli je dokonalá po stránce formy, ale ten obsah mě zasáhl a zanechal ve mně hluboký dojem... Když někdo píše ze srdce, je to poznat...

JohnieBass
25. 02. 2003
Dát tip
Ju:o)

Seek
24. 02. 2003
Dát tip
je to zvláštní, známé...zkusím si tě zařadit do klubu :o)

Babetka
24. 02. 2003
Dát tip
Díky všem!!! :-)

Babetka
24. 02. 2003
Dát tip
JB: Z toho si nic nedělej, mě to taky nesedí... :-) Píšu pro radost a nemám žádné básnické ambice, takže se neboj.:-) Ale budu na sobě pracovat, ju?:-) Díky!

Quinn
22. 02. 2003
Dát tip
Jednou přijde...určitě...

Babetka
22. 02. 2003
Dát tip
Quinn: Kéž by... Ale dík za útěchu! :-)

JohnieBass
22. 02. 2003
Dát tip
Moc pěkné, jen mi na začátku trochu nesedí nesouhra časů:o) JB

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru