Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

4 x radost neradost

28. 02. 2003
11
0
1970
Autor
Josefk

Konečně si oblékla pod pacientskou košili kalhotky a cítila se opět jako člověk. Lékař u vizity to překvapeně zaregistroval.

"Vidím pane kolego, že jste překvapený, že je peršanka zase v kleci...", podotknula nesměle. "Holt se na Tahiti ochladilo...".

 

 

" Pan primář se s panem generálním ředitelem potápí v Rudém moři ", oznámil lékař u vizity pacietce - kolegyni.

" Myslíte, že tlačí panu generálnímu hlavu pod vodu? " vnesla dotaz.

" Naopak, určitě mu hlavu nadzvedá, generál totiž vlastní zlatou kartu! "

bylo jí odpovězeno vyčerpávajícím způsobem.

 

 

Manžel jí myl nohy, dával mísu a prováděl osobní hygienu. Jejich dospělé děti stojící nedaleko to sledovaly bez zaujetí a s rozpaky.

Ty je přešly hned při další návštěvě. Byly poslány se svou zesláblou matkou na sedačce do sprchy. Ze sprchy se vrátili všichni tři narůžovělí, usměvaví a spokojení. Ona navíc dojatá.

" Jsou fajn ", špitla.

 

 

" Babčo, konečně ti můžem říct, co je vlastně s tou naší mamkou. Vono se to dost tutlalo, to víš, taková bomba, nediv se. Je na vyšetření s játrem, určitě sis všimla, že poslední dobou zase nasávala..., počkej chvilku, musím odkopnout prázdnou flašku, válí se jich tady ještě spousta po zemi..., už..., pak půjde na odvykačku, takže začni už uklízet, ať to stihneš, než se vrátí..., víš, jak je na ten tvůj pořádek vysazená..., jo, ještě je taková minimální možnost, že ji jenom taťka trávil houbama, však ho znáš, jakej je to systematik..., no a mamka tě teda pozdravuje, po neděli půjde asi domů..." , telefonuje můj syn mé tchýni, která se třese o zdraví své dcery, radostnou novinu.


waltr
06. 03. 2003
Dát tip
a opět * :o)

El_Fossil
05. 03. 2003
Dát tip
*****

guy
01. 03. 2003
Dát tip
Já bych řekl, že radosti převažují. To je dobře. ***

waldekke
27. 02. 2003
Dát tip
ty lidský vosudy... to je jako z kulometu. W.*

Duf
26. 02. 2003
Dát tip
*(* u nebo tak nějak

clovrdik
26. 02. 2003
Dát tip
pěkně napsaný, zase takový jakoby prostý a přitom ohromně lidský a na nic si to nehraje ... určitě velkej TIP

Radost
26. 02. 2003
Dát tip
*

Yfča
25. 02. 2003
Dát tip
Tak, tak...

Rowenna
25. 02. 2003
Dát tip
Trošku jsem tady trnula, že ses tak dlouho neobjevil. Je z toho cítit láska a radost a to obrovské vydechnutí. ******* A děti jsou skutečně fajn, a žena je fajn, a ty taky. :-))))

Armand
25. 02. 2003
Dát tip

gd
25. 02. 2003
Dát tip
bezva. tip velikej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru