Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

---- (:->) ("Román o 5 kapitolách")

26. 02. 2003
7
0
2196
Autor
Apajda

K první čísti tohoto dílka jsem se \"antiinspirovala\" knihou Solaris, kde jsou dobře nicneříkající názvy kapitol. Tady se z nich dovíte všechno (???)(Dát to sem mi poradila Ligeia, tak kdyžtak kamenujte ji)

Román o pěti kapitolách

 

Kapitola 1.  Kdo nás přišel navštívit?

Kapitola 2.  Proč nás Petr přišel navštívit?

Kapitola 3.  Co se Petrovi stalo?

Kapitola 4.  Kdo ukradl Petrovi peněženku?

Kapitola 5.  Jak jsem se přiznal

 

 

 

         Kapitola 1.  Kdo nás přišel navštívit?

Ťuk ťuk ťuk. Někdo klepe. Za prosklenými dveřmi vidím siluetu. kdo to může být? Kdo nás to přišel navštívit? Otvírám dveře. Je to Petr!

          

        

          Kapitola 2.  Proč nás Petr přišel navštívit?

Proč nás Petr přišel navštívit? "Petře, proč jsi nás přišel navštívit?" 

"Musím s vámi nutně mluvit."

Petr si zouvá boty, odkládá kabát s peněženkou v kapse na věšák a vchází za námi do obývacího pokoje.

 

        

          Kapitola 3.  Co se Petrovi stalo?

Po nějaké době Petr opět odchází, s tím, že musí ještě na nákup. Obouvá si boty, bere z věšáku kabát a sahá do kapsy. Náhle znejistí, začne se rozhlížet a chovat podivně. Co se Petrovi stalo?

"Co se ti stalo, Petře?"

"Někdo mi vzal peněženku."

 

          

           Kapitola 4.  Kdo ukradl Petrovi peněženku?

Po této Petrově větě se rozjíždí vyšetřování ve velkém stylu. Všichni běhají sem a tam a hledají.Kdo ukradl Petrovi peněženku? Když mně se tak líbila!!!!

 

 

            Kapitola 5.  Jak jsem se přiznal

Pátrání po zmizelém zloději s peněženkou nabírá správné obrátky. Už to nelze déle snést. Musím ulevit svému svědomí!!!!

Dobrá: Jsem mezinárodně hledaný terorista Abdul bin Ahmed Novák a způsobil jsem mimo jiné i výbuch Černobylu. Tak, je to venku a v tom zmatku mne nikdo neslyšel. Tak se to dělá, víte?


sidonia
26. 04. 2004
Dát tip
gůd:)) *t

Apajda
13. 04. 2004
Dát tip
Dobry byly a řtaky se tykaly obsahu kapitol, ale jde o to, ze kdyz jsem si precetla pouze ty nazvy, tak jsem nedokazala vyvodit, jak se bude dej odvijet. Coz u mnoha knih, ktere jsem cetla slo naprosto bez problemu. PS: Co je to Peklo?

Aleya
13. 04. 2004
Dát tip
no já nevim to se u nás tak říká...ve smyslu to je husté, tak "to je peklo" ;)

Aleya
12. 04. 2004
Dát tip
Peklo :-D!!* no ale nevím, názvy kapitol v Solaris mi přišly celkem vhodné (mmch je to jedna z nejlepších knih, kteoru jsem kdy četla).

Mathew
07. 07. 2003
Dát tip
nááářez! :))) * * * *

Apajda
27. 03. 2003
Dát tip
Letadly ma organizace o jedne osobe nedisponuje, bomby si hazim rucne. Ani bys neverila, jaka je to fuska....

Zranila bych city Abdula bin Ahmeda Nováka, kdybych netipovala. Nechci, abych se probudila s letadlem v pokoji.

fidel1
28. 02. 2003
Dát tip
sranda, dobrý štýl.. :)

Apajda
27. 02. 2003
Dát tip
Danke vam vsem, jsem rada, ze se vam to libilo. A pozor, kam si vesite kabaty

Apajda
26. 02. 2003
Dát tip
To si tak hraju s avízama

Apajda
26. 02. 2003
Dát tip
Fakt se ti to líbí? Tak dík (určitě by to šlo nějak ošidit :o)

Apajda
26. 02. 2003
Dát tip
Fakt se ti to líbí? Tak dík (určitě by to šlo nějak ošidit :o)

Zolo
26. 02. 2003
Dát tip
Petr Muk?

Apajda
26. 02. 2003
Dát tip
Jo tak to je docela možný, bylo to první jméno, který mne napadlo. Ale jestli Petru Mukovi někde na návštěvě ukradla neznámá osibo peněženku, je dost možný, že to byl Abdul bin Ahmed Novák a šel si kupovat nový jaderný zbraně od Iráku. a nebo možná taky ne

Apajda
26. 02. 2003
Dát tip
*

m11
26. 02. 2003
Dát tip
t

woai
26. 02. 2003
Dát tip
no, dobrej konec :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru