Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čekání na vítěze

09. 05. 2000
0
0
1428
Autor
Andílek

Čekání na vítěze je šíleně dlouhý, 4ekání mě nikdy nebavilo. Tohle navíc není čekání pouhý, který by mě trochu rozladilo. Tohle má v sobě totiž mnohem víc, je to otázka mýho osudu, neděje se tu ovšem pořád nic, už to cítím jako ostudu. Bez ohledu na svou prázdnotu, začínám se ptát po příčině. Zavinila jsem si tu samotu? Už zase přemýšlím o své vině.
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
připadá mi to trochu nafouknutý :/ nic moc

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
No, forma hodně uniká, ta nespisovnost mi to tam celý rozrušuje (žádný malovaný obrazý,jenom pouhá slova a to pro mou citlivou dušičku neni:) a navíc obsah mě taktéž nijak zvlášť nezaujal..tak snad příště!

Andílek
17. 01. 2002
Dát tip
Nazdar! Co Ty na pismakovi? Ja nebojim, je to uz daaaaaavno...

Brunhilda
14. 01. 2002
Dát tip
Efíí, nebooooj! :o)))))) típ típ Ája

Andílek
27. 06. 2000
Dát tip
No víš, Merle, tvoje odpovědi taky vždycky pohladěj...:-)))

Merle
09. 06. 2000
Dát tip
Díky, pokaždý když mi něco,řekneš, mám pocit, jako by se o mě v pohlazení otřel kousek tvýho křídla... :-))

Andílek
08. 06. 2000
Dát tip
K tomu "vítězovi", to je reakce na jednu báseň od Prévérta, která končí "čekej na vítěze", a je naprosto úžasná! Ale mimochodem, Merle, to tvoje vysvětlení taky není špatný.

Merle
16. 05. 2000
Dát tip
Bibi: myslím, že jde o čekání na vítěze andělského srdce... :-)

Laďa
15. 05. 2000
Dát tip
Věř Merlímu. Našemu stařečkovi. Ech, nejsem já starší? No nic. Básně jsou dobrý. Docela je tam zajímavý, jak píšeš nespisovně, občas.

Bibša
15. 05. 2000
Dát tip
Nechápu stále proč se to jmenuje čekání na vítěze, respektive nechápu toho "vítěze"´, ale zas tak moc mi to neva :-)) Koukám, sléčno, že se snažíš soustředit na rýmy, ale uniká ti celková rytmika, je to takové kostrbaté, co se týče formy, myšlenka je ovšem fajn, mě taky čekání neba :-)))

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
Čekání je důležitý, ale mnohem důležitější je umět poznat, kdy čekat, a kdy vystartovat... Nevím, jestli je to tvoje vina (neznám tě), ale nejspíš není... ve tvým věku, a s tvojí větší citlivostí jsi příliš snadným terčem pro ubližovaní (třeba i nevědomý)... Ale bez výuky nejsou znalosti, bez tréninku schopnosti. Bez zkoušek není důkazů. Ale času máš dost, mě to můžeš věřit :-)) hodně štěstí

Marigold
10. 05. 2000
Dát tip
Merle: "Ve tvém věku a s tvojí citlivstí"...:-))))....i ty náš věkovitý kmete !!!

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
Ale Mari, v jejím věku jsem ještě na holky dělal BŮŮU ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru