Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panenka

09. 05. 2000
1
0
1163
Autor
Andílek

Oči pálí, srdce krvácí, duše bolí, dech se vytrácí. Panenka rozkošně zamrkala a Tys jí úsměvem odvětil, a když se málem rozplakala, zázrakem s všechno posvětil. Samá sladkost, samý smích, zvonky, jedem na saních! Pak ale když jsi rameny krčil, Panenku s z obrovské výšky strčil. Bez duše, chladná, na zem dopadla, pak ještě mrkla její kukadla. A Ty jsi nahoře ve výši stál a povýšeně jsi se usmíval. A jak sis tam pobrukoval, s klidným svědomím s pozoroval, jak se odlažbu roztříštil její PLASTIKOVEJ KSICHT!
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
kolosální závěr :o)

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
Teda..takový drasťárny!:) Ale jinak to ujde,aspoň ty rýmy už tolik nekulhají.

valerinka
02. 06. 2001
Dát tip
zajímavý konec.......tohle bych teda opravdu nečekala:-)))

Semipalakva
10. 03. 2001
Dát tip
Hezoučké?:)))) ne krásné?...ne... prdel do brutálu...ano tak tak bych to komentoval:) Dáš si : TRIP?

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Merle je moudrý, drž se jeho suknice. A tahle báseň i když je skvělá, mohla by být ještě lepší...Však se vypracuješ...

Laďa
15. 05. 2000
Dát tip
Ale atmosféru má vystiženou. To zvrácený deprimo.

zolli
11. 05. 2000
Dát tip
to je super napad

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
jo, konec je dobrej, ale na básničce by se dalo ještě hodně zapracovat... hlavně na rýmech (nápaditější), na rytmice (je vidět, že víš, co to rytmika je), asi by se hodily i nějaké matafory... Zkus požádat Lyryka o nějakou skutečnou kritiku, případně vysvětlení.

nicka
10. 05. 2000
Dát tip
mě líbí. Rytmiku nech Merlovi.

Kája
09. 05. 2000
Dát tip
PLASTIKOVEJ KSICHT! mě prostě dostal. Díky.

witchbaby
09. 05. 2000
Dát tip
Jojo, dobrej konec...A já si myslela,že to bude pohádka....:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru