Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sny a iluze

09. 05. 2000
0
0
955
Autor
Andílek

Žiju ve světě snů a iluzí, nedokážu se z nich probudit, a to je ta věc, co mě mrzí, potřebovala bych je zahodit. Sny a iluze ve štěstí brání, ukazují o co přicházím, smutek mi do očí slzy vhání, východisko ale nenacházím.
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
a to je ta věc, co mě mrzí, potřebovala bych je zahodit. ... to proboha nedělej :o)

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
S naivitou se v nebi počítá:-))

Andílek
04. 06. 2001
Dát tip
no ja bych je urcite neodbouravala uplne, ale nic se nesmi prehanet, ze... zkratka tech snu mam nekdy presprilis a brani mi to v realistickym uvazovani... a co se tyce iluzi (citim v tom rozdil), tak o ty jsem kazdym dnem pripravovana vic a vic, ale stejne jich mam tolik, ze mi je vycitana naivita

valerinka
02. 06. 2001
Dát tip
v tomhle nemáš pravdu...sny jsou jedno krásné co na životě máš a udržuj si je...někdy ovšem nevyjdu, ale to není důvod k tomu je zahodit...uvažuj, kolik krásných věcí zažiješ ve snu a ty by jsi to chtěla odbourat!?? neblbni...

Merle
16. 05. 2000
Dát tip
NE! sny rozhodně nezahazovat! šlo mi o to, nenechat jima plně ovládnout svůj život... (já to zažil)

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Ano, rýmy okouzlují a člověk snadno podlehne jejich sladkému, vábivému hlasu...Nevěřím, že skutečnost je lepší než sny a snění...Každý nechť si vybere dle svého uvážení...

Laďa
15. 05. 2000
Dát tip
Pánové to řekli. Já jsem tupece, takže mnou nerytmika cukla jen v posledním dvojverši. Zrovna dneska mi Merle vysvětlil, že sny a iluze je rozdíl. Víš jakej?

Bibša
15. 05. 2000
Dát tip
Taky žiju ve světě snů a iluzí a moc se mi tu líbí,myslím, že štěstí nacházím právě v tom, kdyby člověk neuměl snít, neplnily by se mu sny, nebyl by šťastný ... miluju svůj svět snů... nezahazuj ho, jednou ho budeš marně hledat!

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
no, nerytmika pocukává s ušíkama, ale to nechám stranou... sny a iluze nesjou samy o sobě špatný, protože ony pohánějí člověka kupředu... horší je, když nejsou spojeny s reálnou čiností... během mnoha let snění jsem došel k názoru, že i ten sebeslabší příjemnej reálnej zážitek, je lepší, než sebekrásnější sen... je potřeba chodit ven, třeba i (fuj) sportovat... najít si přátele (třeba i tady) a vůbec cokoliv, co by se dalo "dělat". Ale z toho tě nikdo nevytáhne. To musíš sama. Pokud to budeš opravdu chtít, dokážeš to. Jen chtít...

Marigold
10. 05. 2000
Dát tip
Merle má pravdu...nesnaž se za každou cenu rýmovat ! Mimochodem: někdy je dost těžké poznat, co je opravdu "skutečné". Moje skutečnost je nehmatatelná a přesto daleko skutečnější, než to na co si můžeš šáhnout :-). Měj se ...ehm...Andílku :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru