Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláč

09. 05. 2000
10
0
1626
Autor
Andílek

Pláč je dar, který pomáhá, který smutek a bolest přemáhá. Zklamání, žaly, ta klubka zmijí, odplaveno slzami, všechno pomíjí. Když ale lidem ukážu své strasti, je to jak chystat si pád do propasti. Proto tak toužím po samotě, abych se mohla jak malé kotě zoufale schoulit do klubíčka, konečně povolit semknutá víčka, a pak plakat a vzlykat, štkát a škytat, slzet a vzdychat,křičet a dýchat a dýchat a dýchat...
johanne
30. 08. 2004
Dát tip
docela fajn

ten rým občas sice opravdu hapruje, začátek mne nijak moc nezaujal, ale druhou půlkou jsi to dokonale napravila, za tu Ti dávám tipa *

h_a_r_r_y
27. 01. 2004
Dát tip
Hustý! To je super. *

Fidunka
27. 01. 2004
Dát tip
Příliš v zajetí rýmu,kde uniká rytmičnost (taky jsem tak začínala)..Obsah nejni nic nového,ale asi bude pořád vděčný:)

velrybka
03. 10. 2001
Dát tip
fuj... eště aby mně hladila ruka anděla... Satana si nechám líbit:-))) ale ty nebeský věci... no nic...

Andílek
26. 09. 2001
Dát tip
ach jo, ted se cejtim mizerne, ze bulis a jeste ze na to reaguju tak pozde, ze sem Te ani nepohladila, kdyz si plakala, chjo jo...

velrybka
06. 07. 2001
Dát tip
Jasně že dá... dá se vztahnout cokoliv... teď tady bulim já

Andílek
05. 06. 2001
Dát tip
dik za tip... to si myslim taky, ze jste obcas - casto hrozny paka... myslim, ze to bylo i celkem obecnejsi (je to uz daaavno), ale urcite se to da na vas vztahnout...

Kastel
04. 06. 2001
Dát tip
Ježíšmarjá - holky nebrečte - my chlapi jsme prostě občas hrozný paka...(teda pokud je to na tohle téma). Jinak za mě tip.

valerinka
02. 06. 2001
Dát tip
ach jo........prostě super.....pláču ráda....je to uklidňující a osvobozující, ale musí k tomu být správný důvod a ten se nenajde zase tak často opravdu se mi to líbí!!! jen tak dál........

Semipalakva
10. 03. 2001
Dát tip
zkoušel sem to .... nejde to... už neumím plakat:-(

Andílek
08. 02. 2001
Dát tip
No,justin, zas tak dlouho to nevydrzelo,co? Placu kudy chodim, ale uz mi to ani nepomaha...

suvicka
25. 12. 2000
Dát tip
Nádherný. Jen si nejsem jistá, nakolik pláč pomáhá. *

justin
15. 12. 2000
Dát tip
Muj nejmilejsi Andilku, tak uz neplaces, co? At Ti to dlouho vydrzi. Mam Te moc rada.

justin
15. 12. 2000
Dát tip
Jo a i kdyz se zpozdenim, tak TIP

Andílek
22. 09. 2000
Dát tip
Já už jí mám ale naštěstí za sebou. Jsem ráda,že jsem tohle napsala, a jsem taky ráda, že už to není aktuální. Teď jsem ovšem tak šťastná, že už ani nemůžu psát. Moc díky za hezkou kritiku.

Anonym
18. 09. 2000
Dát tip
Je to nejlepší co jsem v poslední době čet a tak pravdivé, ale někdy ta samota tak bolí.

Andílek
08. 06. 2000
Dát tip
No, doufám, že odpustíš, když zpívat nebudu, ale děkuju za podporu.

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Mlčky pokyvuji hlavou...Velice přesná životem pulsující báseň.

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Copak to říkám...

Laďa
15. 05. 2000
Dát tip
No dobře, už nic neříkám. :-)

Bibša
15. 05. 2000
Dát tip
Jévane, je tu celé moře slz, holka moja zlatááá, pláč sice léčí, s tím souhlasím, ale nesmí ho být takové potoky, Bibša si smáčela šatečky ... je mi líto, že máš kolem sebe lidi, které "tebe i tvé strasti chtěji hodit do propasti", nejsou všichni přátelé takoví, věř... Tak a teĎ honem osuš slzičky, protože je tu sluníčko a to je taky smutné, je potřeba, aby jsme mu společně zazpívaly nějakou veselou skotačivou písničku. Víš, když pláče sluní, tak pak pláčou všichni a to je ještě horší... Znáš tu od Křemýlka a Vochomůrky : " Vstávej semínko holala, bude z tebe fiala..."? Tak tři čtyři...

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
tak tohle je nejlepší básnička, co tu zatím máš... zbytečně dobrý... nebejt tý nerytmiky (do propasti) dal bych tip... ale co dám to stejně

Marigold
10. 05. 2000
Dát tip
Máš pravdu Merlíku...zdá se,že ti nějakou dobu budu dělat v kritikách sekundanta :-))) ... pro Andílka JEN PLAČ Jen plač, slzy jsou plné soli, jen plač, vžyť sůl vyléčí rány jen plač, -rány, co hořce bolí vykřič svůj žal na všechny strany a plač tím pláčem zapomění a plač tím pláčem, co vše změní vdžyť noc vystřídá rozednění vždyť s ránem přijde kuropění a rány, které's myla solí tě nikdy více nezabolí...

nicka
10. 05. 2000
Dát tip
jseš si jistá??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru