Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řady písmen

27. 02. 2003
2
0
1782
Autor
Ignu

Mé dílo se stane pilířem nové poezie!!!!!

Btkosdmn

 

Fsdfgdfdkfghgfhgfh

hfghgfhgfhgfh

gfhgh

gfhgfhgfhgfhgfh.

 

Dgfhghjghjhfghgfhf

gfhgfhgfhgfhgfhgfh

gfhgfhgfhgfh

gfhgfhgfhgfhgfhgfhgfgfh.

 

Tfhgjfhjfghfhgfhgfhgfhgf

hgfhgfhfghgfhgfh

gfhgfhgfh

hghghghghghghghgh.


Rowenna
17. 06. 2003
Dát tip
Taky jsem se učila psát na stroji. hjhjhjhjhjhjhjfgfgfgfgfgfgfgf - a neudělat překlep, to byl dost záhul. Nikdy mi to moc nešlo. :-))

Gerten
16. 05. 2003
Dát tip
hezký vlnky

Bez_nicku
27. 04. 2003
Dát tip
ve třetí strofě máš tři chyby :(

Zajímavé, můj rodáku. Jenom nevim, jestli je tahle báseň následkem dobrýho nápadu nebo snad špatnýho chlastu:-) t*

hezký na oči, jako ty trojzrozměrný fyzikální hrátky, ale jinak nuda

j_i_r_i_k
14. 04. 2003
Dát tip
aRmida: Vážně? No, já nevím, ale na Fsd potřebuješ tři prsty (a to nepočítám shift u velkého f), leda že by to byla nějaká radikální metoda, kterou neznám - začneš s půlkou klávesnice dvěma prsty, potom dvě třetiny klávesnice třema prsty, tři čtvrtiny čtyřmi... :)

aRmida
14. 04. 2003
Dát tip
jirik: jsem rád, že mě chápeš

aRmida
11. 04. 2003
Dát tip
jirik:je to něco horšího. první lekce z kurzu psaní všemi deseti (prozatím tedy jen dvěma...)

Yfča
10. 04. 2003
Dát tip
klklklklklklklklklklklklklklklklkl

j_i_r_i_k
02. 03. 2003
Dát tip
Huh, muž? Kde? Kdo? Proč? S kým? Za kolik?...

Ignu
01. 03. 2003
Dát tip
Díky ti muži.

Barbar
01. 03. 2003
Dát tip
Fdtka blblblBARBARmomoiii a byly i lepší............

cvok
28. 02. 2003
Dát tip
vyborne! klub

Ignu
28. 02. 2003
Dát tip
Díky za sympatie. Dělej si se mnou co chceš....

j_i_r_i_k
28. 02. 2003
Dát tip
Hlubší? No, eh, tak se podíváme, co k tomu napsali: Literatura a počítače, diplomová práce Kuby Nevímkudy: Zdá se, že autor se pokusil vyrovnat s fatální závadou klávesnice, totiž zkratovanými téměř všemi písmenky až na pár, která zůstala zázrakem ušetřena, a vyjádřit i tak své myšlenky, leč vzal si na sebe úkol, jenž nemohl zvládnout... občasník Literární výšiny: Autor zvolenou formou upozorňuje na chaotičnost dnešního světa, své obavy a rozpaky nad tím, že jej nechápe. Toto se snoubí s vyjádřením pocitu, že slova samotná v dnešní době ztrácejí svůj význam a nositeli informace se tak stávají jiná média (tzv. čtení mezi řádky)... Vše je zabaleno v pravidelné struktuře, což vyjadřuje jistou naději, že se v tom všem snad dá ještě aspoň něčeho chytit... Zástupce bezejmenné masy: Jééé. to je ale blbost, ještě že je to v klubu a narazil jsem na to, no to je fakt hlína...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru