Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zítřky

09. 05. 2000
0
0
773
Autor
Shark

Vždy doufám. Náhoda je náhodou jen jménem, ve skutečnosti je vše ovlivněno vším. A já toho využívám.

Vydím na obzoru nové zítřky, jsou však stejně temné, ač růžové jsou taky, nepřišly dnes ke mně. Léto - teplota stoupá, život lepší zdá se být, ten kdo sní doufá, bez snů není lehké žít. Mé sny - ty neplní se, já tvor jsem zřejmě jiný, v zimě probouzím se, a VYDÍM - CÍTÍM -- Živořím. Alespoň jednou, jedinkrát, nechci svůj letní spánek spát. Chci vydět tu krásu, chci cítit to teplo, JÁ CHCI ŽÍT. Snad pozítří...
Šebestová
19. 05. 2000
Dát tip
Žraloku, je to hezky napsané :o) Všechno sice naopak, včetně zimy a léta, i-y, ale přesto je to teploučké. Perfektní je ta kulička :o)

Regins
15. 05. 2000
Dát tip
První sloka mi přijde divná.Špatně se čte ,ani rými se mi moc nezdají.Jinak je to celkem dobrý

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Žít??? To je co, proboha?

Shark
15. 05. 2000
Dát tip
Zit, to je takovy brouk, co si pred sebou vali tu kulicku... Ale ne, brouk to neni, ale dost casto je to ta kulicka...

Regins
15. 05. 2000
Dát tip
Další pravopisná chyba z mé strany Promiňte

Sarken
14. 05. 2000
Dát tip
dokážeš to už dneska!!!

clovrdik
12. 05. 2000
Dát tip
jo, člověk má někdy takové nálady a pocity, že ví přesně, co by mělo být, ale je to úplně jinak. Musí se s tím naučit člověk žít a pak je to v naprostý pohodě. Co se týká vlastní básně, no, několikrát opakované " VYDÍM " je asi omyl, takže to nic. dvouverší :Mé sny - ty neplní se já tvor jsem zřejmě jiný je trochu nelogický, v čem jsi jiný ? Ale jinak dobrý, piš dál, přeji hodně úspěchů básnických i jinak.

Shark
12. 05. 2000
Dát tip
Jo je to omyl. je to můj boj s češtinou. Jo a jinej jsem oproti očekávání, že vše pude jako po másle a také proto že většina tvorů co znám nemá zimní spánek v létě.

Doggy_Bag
09. 05. 2000
Dát tip
fuckt, přestaň si znás dělat prdel nebo uvyďýš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru