Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milostné dopisy se psát mají

28. 02. 2003
1
0
2067
Autor
Kalima

Vážení a milé, píšete, dostáváte nebo čtete milostné dopisy?

Vážení a milé, připravuji divadelní pořad, který bude o neobyčejnostech lásky a jehož tělo se bude skládat z milostných dopisů a majlů. Mělo by to pravděpodobně začít Napoleonovým dopisem Josefině a skončit esemeskama. A protože milostné dopisy se dnes píšou už docela málo a tak se mi špatně hledá i materiál ku zpracování - prosím, napsali-li jste dopis (dopis-prózu či dopis-báseň či dopis-jánevímco) a jste ochotni svolit, aby zazněl v takovém poetickém pořadu (ať už s uvedením či popř. utajením autora či adresáta) ťukněte mě do Písmáka do mého šuplíčku.
Ještě avi.

nin
04. 03. 2003
Dát tip
ono to může bejt skvělý ale právěže mám tak silný a krásný že by mi to přišlo hrozný je zveřejňovat

Krel
04. 03. 2003
Dát tip
inu...pár jich bylo..ale z popela už je nikdo nevrátí...a asi je to jenom dobře...

houba
03. 03. 2003
Dát tip
milostné dopisy jsem spálila...... :o(

Petula
03. 03. 2003
Dát tip
Milostné dopisy… Ostatně, už jsem se hlásila… :o) Ráda!

|||-_-|||


Katerina
02. 03. 2003
Dát tip
V životě jsem žádný milostný dopis nedostala, ale pokud by to někdo z přítomných džentlmenů chtěl napravit, tak můj e-mail je kdenies@volny.cz ;-)) Ráda pak přispěji....

Wopi
02. 03. 2003
Dát tip
Katerina: pokusím se :))

Albireo
02. 03. 2003
Dát tip
Když bereš i esemesky, tak můžeš použít něco z mé sbírky Romántické esemesky

Bacil
01. 03. 2003
Dát tip
Prošťourám svůj šuplík, třeba něco vyhrabu, ale mám pocit, že na tom budu podobně jako Wopi :-))

Pošlu dál.

Ještě avi.

Wopi
28. 02. 2003
Dát tip
no, mé milostné dopisy by se nehodily - byly silně podivné... dadaistické, schizoidní, magorné naštěstí je papírny dávno zpracovaly na nový, čistý papír pro klasická "roztoužená srdíčka" a jiné normálnosti

Mathew
28. 02. 2003
Dát tip
ale jo..jeden z mých nejpodařenějších dopisů ( mailů ) se skládal ze slova "lásko", který se tam vyskytovala asi tak šestsetkrát :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru