Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blábolita

01. 03. 2003
0
0
942
Autor
hrdina

 

Vnikal jsem do ní jak do poustevny a její dětský úsměv se mihl jen v stínu, když říkala: „ …  Ještě..?“

Měla sto chutí  a já jen jednu (neukojitelnou).Tak jsme se dělali.Potom odešla a nevolám jí.No  a k tomu, mi víc chybí práce. No ona vlastně ….. ,ale škoda slov i když proč to nenapsat, si neuvědomuje , že lidi se mění (neustále a většinou  k  horšímu)a proto se chová ke mně jako před  sedmi roky . A já do ní vnikám jako do poustevny.

 

 Když už se holky  nechtěli se mnou jen tak válet (pověst si v malém městě budujete roky a ztrácíte skoro ze dne na den), pil jsem a přitom ostatním kázal o morálce a opravdovosti velkých lásek z naivních románů. Sranda.

S prací to šlo taky z kopce. Nejmladšímu z mých „kolegů“bylo jako Žižkovi v době kdy přišel o druhé oko

a proto asi viděli všechno černě. Šéf mi nadával ať jsem se celý měsíc snažil nebo na práci sral.Tak jsem mu

řekl: „ Pane vedoucí jděte do kanceláře a napište mi výpověď !!!“Dal mi ji tzv.dohodou - ubožák. Přesto všichni lidi okolo mne byli přesvědčeni , že ve mě něco velkého je. Já jsem o tom byl přesvědčený také , ale

kromě množství alkoholu v krvi - co by to mělo být?Asi prd.

 

Recitoval  jsem jí překrásný verše : „Lásko cite nejsilnější  a nejmíň probádaný….. !“Schoulila  se do

 klubíčka ,nahá pod peřinou , ležíc v mém náručí . Má duše se začala povznášet na vlnách té básně.

A ona z pod peřiny na mne vyvalila kozy, tak jsem si jednu vrazil do huby a tu druhou do ruky.Takže o čem to celý je ?

 

 

Taková kurva.V jistém slova smyslu se ze mě stává, aby taky ne .Moudřejší ustoupí , ale mstí se!

Co je na člověku nejhezčí ? To že je zranitelný. Střízlivou chvilku poznáte jednoduše-něco by jste si

dali ,protože každý je jak kůl v plotě ! Atd. Prostě jen tak blábolit a hlavně na sebe nic moc neprozradit.

A co je vlastně lepší být sám -opuštěný , skličovaný pocitem samoty, nebo nešťastně zamilovaný  do někoho kdo si o Vás s úsměvem otře boty ?


Kodynie
04. 04. 2003
Dát tip
Taky si myslím, že je to špatná kategorie. Tady si lidé čtou jiné věci Jen tak pro radost. Doporučuji změnit kategorii třeba jen na Povídky nebo varovat čtenáře předem v Prologu. Jinak číst se to dá a celkově je to zajímavě pojatá povídka.

woai
01. 03. 2003
Dát tip
být sám a počkat si na někoho, kdo...

Gunhead
01. 03. 2003
Dát tip
tohle mi nepřipadá "jen tak pro radost" , já z toho teda radost moc nemám, možná příště...

Torolfita
01. 03. 2003
Dát tip
Nevím, nevím . . . Vyznívá to celé trochu flegmaticky, vypočítavě a v závěru pokus o ospravedlnění. Souhlasím s Gunheadem v tom, že pro radost to opravdu moc není.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru