Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Suchozemská hádanka

02. 03. 2003
3
0
1753
Autor
Poetist

Do třetice hádanka... A hodně lehká!

Před ztrátou domu lidi chrání

maličkým dětem slouží k hraní

 

Ač není stroj, tak měří čas

kde je ho moc, tam život zhas


Induan
08. 03. 2003
Dát tip
Ženatej je drsnej. Tak jsem se dlouho nezasmál. Ale jinak jenom doplňuju, co už jsem řekl dvakrát... Jen houšť :) !

Induan
08. 03. 2003
Dát tip
Mimochodem stavěl jsem barikády celý povodně (dobrovolně, bydlím taky na kopci, ale sešel jsem z něj na Kampu:) a pak jsem byl ještě týden v Blatné a měsíc ve Veltrusech. Písku jsem si užil dost :) Sepisuju to do zbírky. Povodně se mnou hodně hnuli. Induan

Poetist
08. 03. 2003
Dát tip
Induan: Děkuju za všechny kritiky, Ženatej mě taky dostal :-)

guy
04. 03. 2003
Dát tip
Jé, Poe, tys mě zase dostala. Když já sám bydlím na kopci a pod kopcem jsem se zúčastnil už jenom odklízení. Ale stejně se stydím.

Ženatej
03. 03. 2003
Dát tip
Ještě k tý první řádce... Co máme na zahradě pískoviště, mohlo by tam podle mejch zkušeností bejt: Toulavejm kočkám slouží k sraní...

guy
03. 03. 2003
Dát tip
Poe, je to moc krásně něžně Poetist(icky) napsaný, ale protože sem neznal principy alarmů, tak mi ten první řádek dával pořádně zabrat, jak ho vztáhnout k těm třem dalším, kde to bylo jasný. Až mi to Ženatej vysvětlil. Přestože jsem předeslal, že je to něžný a Poetist(ický), tak by to bylo mnohem snadnější, kdyby na tom prvním řádku byla ta verze s těma toulavejma kočkama, co s nima má zkušenost Ženatej. Nakonec - poezii lze nalézt ve všem ....

Poetist
03. 03. 2003
Dát tip
Tak moment, žádný kočky a žádný alarmy. Předpokládám, že nikdo z hádajících nepomáhal při povodních stavět barikády z pytlů s pískem...

Bezdomovec
02. 03. 2003
Dát tip
Ty vole, na takový věci nemám, ale děsně se mi to líbí :o). * Napiš mi pak řešení, prosím :o).

papouch
02. 03. 2003
Dát tip
ať se namáhám, jaxe namáhám, tak nevím... řízek to asi nebude, že? :-)

cvok
02. 03. 2003
Dát tip
kurnik, nezapaluje mi... :-(

Ženatej
02. 03. 2003
Dát tip
Že von je to písek? Ale jak chrání před ztrátou domu? Jo, vlastně v alarmu a čidlech jsou křemíkový šváby - a co je křemík? Písek. Je to písek! Triviální... ;-)

woai
02. 03. 2003
Dát tip
tak to by mi nedošlo ;-)

Quinn
02. 03. 2003
Dát tip
Ty joooo :o) co to je? :o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru