Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

blízko jak ani netušíš

10. 05. 2000
5
0
1284
Autor
slavek

Snad měl jsem říct o větu víc však v hlavě pusto - nezbylo nic. Ač stokrát chtěl jsem říct, že rád Tě mám nakonec tu sedím a verše píšu sám, Tak blízko, jak ani netušíš. Odjel jsem pryč a vlastně odjet nedokážu. Já v duši hlupák tu o moudrosti kážu a tolikrát výsledkem nebylo nic. V samotě umrzám, ve dvou je hic. Chci být snad bez citu a bez života, a trochu okrádám o text Karla Gotta: "Když jsem já byl teknrát kluk a lásky žil jsem víc neb sladší měly zvuk.." Pár milimetrů skla mě dělí od... čeho vlastně? Od smrti? Prý na světě je krásně, a já už jí slovo oslovil. Tak strašně blízko už jsem byl Tak blízko, jak ani netušíš.
Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
děkuju za tvoje básně, hodně mi říkají pryč s falešnou skromností!!! Má cenu tě číst, minimálně pro mě dík za tebe

Anonym
16. 05. 2000
Dát tip
Pocitově je to vystižené,zdá se, že i prožité,ale je dobře,že se autor zase vrátil a tvoří.Bylo by te škoda

Saša
15. 05. 2000
Dát tip
Snad jsi měl říct víc o jednu větu nastavit líc vstříc novému létu Prý pusto znáš co máš ve své hlavě a přesto dáš vzniknout básni právě...

Regins
14. 05. 2000
Dát tip
.Myslím ,že jsem tyto pocity už také zažil.Vyjádřil jsi je opravdu skvěle,jakobych se v nich našel.Moc se mi to líbí.Za obasah a zpracování ,TIP

Anonym
12. 05. 2000
Dát tip
Má.

Merle
11. 05. 2000
Dát tip
málo čtený, málo názorovaný... přidávám tip

slavek
11. 05. 2000
Dát tip
Merlíku: děkuji Ti za tip, ale lidé už asi přišli na to, že číst ty moje paskvily nemá smysl :-)

Laďa
10. 05. 2000
Dát tip
Radši jí to řekni a nech ty tvoje smutně divný mylšenky. V samotě umrzám, ve dvou je hic. Ani nevíš, jak moc mě tyhle verše oslovují. No já tě vlastně asi i chápu. No jo.

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
obsahově mě to drsně chytlo (jak už je u tebe zvykem), ale technicky se mi nelíbily rýmy (běžné jako mám sám, opakované nic víc nic hic) vím, že ty nepiluješ, ale nemůžu si pomoct Ale hlavně už se ji (smrt) nesnaž oslovit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru