Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci Ti říct

05. 03. 2003
0
0
526
Autor
mexy

Věnováno jednomu člověku, který mi převrátil život naruby...

Chci Ti říct, že jsem Tě vyškrtla z mého života.
Chci Ti říct, že už na Tebe nikdy nechci myslet.
Vkročil jsi do mého života jeden chladný večer.
Byl zrovna úplněk a možná taky ne,
ještě ten samý večer jsi mě opustil
a už jsme se nikdy neviděli.
Nikdy.
Vlastně někdy.
Já Tě od té doby ještě několikrát viděla,
vlastně i Ty jsi viděl mě,
ale dělal jsi, že mě neznáš,
že mě nevidíš,
i když jsi se na mě díval.
Když jsi se koukal, já se nedívala
a když jsi se nedíval Ty, tak já plakala.
Úplně stejně jako před dvěma roky,
kdy už jsem Tě nesměla vidět
a Ty jsi nesměl vidět mě.
A když už si mohl,
tak si nechtěl.
Chci Ti říct, že už Tě nikdy nechci vidět.
Chci Ti říct, že jsi byl první, první ze všech.
Chci Ti říct...
"Chybíš mi!"
Víš, co je největší chyba ? Podceňování se. Rozhodně bych neřekl, že tohle dílko nestojí za nic. Jistě, ta čišící subjektivita je trošku na škodu, ale kupříkladu obrat "Byl zrovna úplněk a možná taky ne" je báječnej, a takových je tu víc. Mrknu na ostatní textíky, a uvidíme, jestli má Čeněk talent.....:))))

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
To vis,ja jsem pisatel desne pocitovej,takze neco napisu a pak mi to prijde nekdy divny a nekdy zajimavy,ale hlavne mam proste potrebu to nekomu sdelit..

woai
06. 03. 2003
Dát tip
kdysi jsem byla do někoho hodně zamilovaná (on do mě ne, ani jsme spolu nechodili) jeho máma mi řekla, ať s ním neztrácím čas jeho bývalá holka mi řekla, že si mám najít někoho lepšího, že on ještě není dospělý jeho otec mi řekl, že mě to přejde nevěřila jsem tomu za několik let to přešlo ale stejně si na něj někdy vzpomenu a možná je dobře, že je v Americe a že se nestavil, když byl na vánoce tady (ale přiběhl mi na poslední chvíli na svatbu a přinesl modrou růži)

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
...asi nektery veci v zivote se maji vazne stat tak jak se stanou a nejspis je to tak spravne. Hodne Tvych situaci mi pripomina meoje,hodnekrat me vsichni zrazovali,at se na nej vykaslu,ze za to vubec nestoji a ja si rict nedala.Vdecim mu za par skvelych chvil v zivote,byla to skvela doba,jenze je uz vsechno pryc. Melo to tak byt a bude se to snad jen lepsit...:-)

woai
06. 03. 2003
Dát tip
vzpomínat je někdy krásné :-)

mexy
06. 03. 2003
Dát tip
je to skvely,ale hlavne,kdyz je vzpominat na co hezkyho:-)))

některé bolesti se nikdy nezbavíš...a možná je to tak dobře. Báseň po formální stránce raděj nehodnotím, nciméně její obsah mluví za vše

mexy
05. 03. 2003
Dát tip
diky za nazor,je mi jasny,ze to nestoji za nic,ale clovek se musi nekdy vypsat a nekdyt to aspon trochu pomuze...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru