Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to kurva den

10. 03. 2003
3
0
611
Autor
suchy

JE TO KURVA DEN

            Včera jsem se dohod se ségrou, že pojede se mnou ráno tam kde cvičim, do teska nakoupit pár věcí, protože jedu v pondělí na spinálku do Liberce a na cestě zpátky se zastavíme u doktora sundat holtra (měřák srdečního tepu, kterej snímá srdce 24 hodin). Zjistili mi, že mám málo tepů a zejtra mi ho sundaj. Ráno jsme vyrazili kolem osmý. Přijeli jsme tam kde cvičim vyřídil jsem si co jsem potřeboval, prohodil pár slov a jeli jsme do teska. V tesku jsem si koupil ňákou tu pastu pro kuřáky, šampón s kondicionerem a voňavý mejdlo. Ségra si koupila barvu na hlavu a startky. Měli jsme hlad tak jsme si v KáeFCéčku koupili twistra a kolu. Zjistil jsem, že je půl jedenáctý a že mám bejt v jedenáct u doktora tak jsme rychle naložili vozejk a jeli na sundání. Přijeli jsme tam kolem 11:15. Po pěti minutách v čekárně sem přišel na řadu. Vjel jsem do ordinace, sundal mikinu a tričko, aby mě mohla sestra osvobodit od všech těch kabílků, elektrod a hlavně toho ZASRANÝHO SVĚDĚNÍ, který způsobovaly ty přilepený elektrody. Sundala to a že se dohodnem kdy se zastavim pro výsledky a na vyšetření. Tak jsem jí řek že v pondělí jedu do Liberce asi na měsíc. Tak že ať počkám v čekárně, že udělá výsledky a tak. Oblík jsem se, vyjel do čekárny a čekal. Z nudy jsem kecal se ségrou o píčovinách. Bylo asi kolem dvanáctý, tak jí řikám nadšeně a znuděně:V pondělí budu touhle dobou v Liberci na obídku. Kolem půl jedný jsem jí řikal taky nadšeně a ještě víc znuděně:V pondělí budu touhle dobou v Liberci trávit na postýlce obídek. Ve 12:asi15 jsem přišel na řadu a dozvěděl se, že se mi v noci snížil tep na ňákejch míň než je normal a že mi párkrát na pár vteřin vynechalo srdce a že mi odloží nástup do Liberce o tejden, protože mi dá holtra ještě jednou a to v úterý. Jak řek, tak udělal. Zavolal a odložil. Takže jsem byl nasranej. Řek mi že mi zkusí udělat ňákou akupunkturu (bodnutí jehliček do nervů spojený se srdcem). Prej to pomůže v průměru tak padesáti procentům. Řikám no a když mi to nepomůže? Tak prej budík pod kůži a drátky k srdci. Jsem nasranej ještě víc. Kejvnul jsem a přesed na židli, kterou mi připravila sestra (docela pěkná sestra). Znova jsem si sundal mikinu a tryčko a čekal. Přišel doktor vzal si jehličky a začal mi je bodat nejdřív do jedný ruky,  pak do druhý ruky a nakonec do zad. Napíchal mě a odešel vedle do místnosti, kde měl jinýho pacoše. Dřepěl jsem tam jako trubka s nabodanýma jehličkama v rukou a zádech. Jsem nasranej ještě víc než ještě víc. Za prví dřepim votočenej xichtem ke zdi, takže můžu skoumat akorát kde je jaká prasklinka, nebo něco a za osmý je to tvrdá dřevěná židle, takže mě ještě k tomu bolí prdel. Asi po dvaceti minutách přišel doktor, vytahal mi jehličky, řek že mám dát sestře tři kila, protože to nehradí pojišťovna a že se uvidíme v úterý, kdy mi dá tu akupunkturu ještě jednou. Už jsem nebyl ani nasranej. Chtěl jsem bejt už venku. Když to dořek odešel zpátky k tomu druhýmu pacošovi. Tak jsem si přelez zpátky na vozejk, oblík si tryčko a mikinu, dal jsem sestře tři a půl kila (půl kila za baterky do holtra a tři kila za spíčenou akupunkturu) a jel ven. Skočil jsem do auta, zapálil si stařenu, počkal až mi ségra naloží káru a jel domu. Když jsem přijel domu, zavolal jsem do Liberce, abych zjistil jak to vlastně je s tím mim nástupem a abych se zeptal jestli tam můžu přijet svým autem a nechat ho tam v areálu. Nastupuju příští pondělí a svým autem přijed můžu (byl jsem rád), ale autem tam parkopvat nesmim. Byl jsem zase nasranej.

  „TO BYL ZASE KURVA DEN.“


Katčenka
24. 03. 2003
Dát tip
:-))) tipik

Rowenna
11. 03. 2003
Dát tip
Tohle je opravdu o fous lepší než první spinálka. Mimochodem, jen mlhavě tuším, co to je. A myslím, že se mi líbí ta nezdolnost, kterou z toho cítím. Jseš zdravě naštvaný, a to je léčivé. :-))

L3PROSÁNA
11. 03. 2003
Dát tip
tak to byl fakt KURVA den... !!

Witch
10. 03. 2003
Dát tip
:o) no... nenaděláš nic snad budou ty další dny lepší *

katugiro
10. 03. 2003
Dát tip
nemohl jsem než nezkontrolovat vývoj od minula... upřímně - je to lepší, ale ten styl (vyjadřování, navíc plno chyb) za moc nestojí. Na druhou stranu, jestli Ti v tom stavu psaní pomáhá, tak budu držet zobák...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru