Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

blue sky the One touch (alebo WET DREAMS)

12. 03. 2003
2
0
814
Autor
dick

uz si sa vybral prec ale este cez pootvorene dvere vidis nedopite vino a nedopisany list na stole..zavahas..ale nema zmysel ho pisat..adresat medzicasom zomrel..vino sa zlomilo ale kedze si namyslas ze si umelec a drzis palce vsetkym "zlomenym" este postojis v prievane a vylohces ten trpky napoj bohov..su bohovia smutni? inac akurat ide Art of Noise..kapela ktoru mam rad

v snahe zdravo zit som si kupil 5 bananov zakysany nizkotucny napoj obohateny o nejake bakterie ktorym sa dobre dari v hrubom creve..este som rozmyslal nad rybickami ale ako na potvoru nemali tie vo vlastnej stave a v inom oleji nechcem..

 

po ceste z toho marketu som dostal hlad a zbadal som prijemny napis KRUSOVICKA PIVAREN tak som vosiel jedno Krusovicke kralovske pivo prosim usmievava casnicka (preco som nikdy nechodil s casnickou kolko som mohol pit na sekeru alebo aj nie) a tak pozorujem to sero zivota a vidim cernohorsky rezen sopsky salat tatarka kto by odolal tymto biologickym zbraniam MNAM MNAM MNAM jeden cernohor mila dama sa usmieva vie ze zomriem na otravu laskou a tak sa jej nezda zbytocne sa usmievat je seriozna ja tiez zozeriem vsetko aj prstom potajme vyhrabem tu tatarku milujem podobne ecka a ine konzervans ved kto by nemal rad na chvilu konzervovat  tie veci ktore milujes..

sedim najedeny citam o vsetkom v novinach som niekde mimo tych vybuchov v creve mi hlodaju pochybnosti onedlho bude treti chod cize zachod dostal som depresiu zase to poseriem....

 

vychadzam von...zena zmizla z obzoru.usmievava casnicka co roznasa smrt... idem pomedzi more kamenov a panelov..ludia sa ponahlaju...ja nie..mam pred sebou more..v igelitke ktorej sa odtrhlo ucho flasa frankovky modrej...pred sebou Dunaj..modry...lesy...namodrale...prichadza jar...vlhka..

WET DREAMS


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru