Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souznění duší

12. 05. 2000
1
0
1374
Autor
Semis

Dlouho tě znám a proto vím, že čím víc visím na tvých rtech tím míň tě mám a méně smím stává se cizím i tvůj dech Nepřímou úměru tu zřím je to jen další blouznění Nebudím důvěru? co s tím dopřej mi duší souznění Souznění duší, když do noty jdou moc jim to sluší nejde zapomenout Souznění duší, aspoň těch dvou myslím tu tvoji a tu mou Zase jsem blíž a vlastně dál pomalu ztrácíš se mi z očí. Že všechno smíš? to bych se smál. Plíží se úzkost a čekám, kdy skočí Je to ta úzkost, kterou už znám, když všichni odejdou, já zůstanu sám Je to ta úzkost, co mě ze spaní ruší tady už nepomůže souznění duší, co když do noty jdou, tak jim to moc sluší, nejde zapomenout. Souznění duší, aspoň těch dvou, myslím tu tvoji a tu mou.
AZALIN
25. 05. 2000
Dát tip
Ech.. za mě to všecko napsala Silvinka.. :-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
líbí

Semis
14. 05. 2000
Dát tip
clovrdik: S tím písňovým textem jsi uhodl. JDgH: Přesně s tímto místem jsem si docela dlouhou dobu nebyl jist a mám na toto místo víc verzí, dík, za ten postřeh, nejsi první, komu se toto místo nezdá

Saxanka
13. 05. 2000
Dát tip
...Basen krasna....

Lyryk
12. 05. 2000
Dát tip
Vnímám tvůj text připravený pod pocitovou hudbu, bohužel sis s ním nedal tolik práce kolik by si zasloužil. Přitom máš v textu i silná místa "..plíží se úzkost a čekám, kdy skočí..". Zřejmě máš na daleko lepší texty, těším se na ten lepší příští :-)

Saint_Ex
12. 05. 2000
Dát tip
Tajomstvo nepriamej úmery: K "TY" sa nemožno priblížiť ani prostredníctvom nekonečného počtu krokov. To jedine "TY" sa môže priblížiť ku mne. "TY" je dar a dar je darovaný. "TY" je dar, po ktorom voláme ako po "Souznění duší"

clovrdik
12. 05. 2000
Dát tip
je to psaný jako písňový text, to je z té básně cítit. Text je dobrý, úvahový. Je-li situace tak daleko, jak píšeš, jediným správným řešením je dříve nebo později " break ", s tím nic nenaděláš

Silvinka
12. 05. 2000
Dát tip
Si malá lodička, którá urputne pádluje za veľkým motorovým člnom. Ak je príliš ďaleko, nie je možné, aby ste súzneli. Byť sám v tomto prípade neznamená stratiť. Ak nájdeš dušu, v ktorej nebudeš toľko rozlišovať TY A JA, až budeš vedieť, že ak sa priblížiš, priblížiš sa priamo úmerne, pocítiš, že si našiel konečne to, čo si hľadal. Ono to ale človek musí najskôr nájsť sám v sebe. Ako text je to celkom dobré, zišlo by sa s tým ešte pohrať, ale rozhodne to nie je márne. Máš tu naozaj niekoľko dobrých obratov!

JDqH
12. 05. 2000
Dát tip
Až na tu druhou sloku, mně ta "zřená nepřímá úměra" kazí celkový dojem, je to moc povedené. Zrovna teď se z něčeho podobného léčím... :-(

Pre mna su dolezite city a tie si vyjadril pekne TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru