Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je laska??????????

12. 05. 2000
1
1
1276
Autor
Chrjac

- Co je laska? - Neni co! - Tak pročs začal to? - A proto, že je to moc..... - A co? - Ach jo... zase nevim. - To když se libi nekdo, jo? - A co když ne? - Asi to vim. - Co delat mame?. - Tak se podivame do Pisma! - A co dal? - Otevřeme 1Jan 4,8-9 - Nechci - Tak to nikdy nepochopiš a budeš jak ten dochodny pořad řici "Ach jo...."!!!

1 názor

Miroslawek
30. 05. 2000
Dát tip
Doporučuju trepanaci lebky, aby se Ti do hlavy dostalo trochu čerstvého vzduchu. Zdá se mi, že tam máš poněkud zapařeno.

Lyryk
18. 05. 2000
Dát tip
Problém je v tom, že poetický text musí nějak vyčnívat, přesahovat mluvenou řeč. Tohle je záznam a zvukomalebně místy tahá za uši (pročs začal to). K tématu nic nenamítám, každý si najde to své a ještě jak kdy. Ze zollinčiny poznámky chápu, že jsi z jiné jazykové (i když příbuzné) rodiny, přesto mě určitě pochopíš, když si hvězdičku odeberu, protože ačkoliv oceňuji obtížné zvládnutí češtiny pro krásnou poezii to nestačí. :-)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
určitě ne pár slov na zažloutlých listech knihy, láska je němý výkřik do prázdnoty, němá prosba o pomoc, láska je všechno a nic

zolli
16. 05. 2000
Dát tip
Sonatinko, ber prosim v uvahu jazykove moznosti Chrjaka! Jsem velice prekvapena jak dobre zvlada cizi jazyk :o) K tematu: Vyber temat je na autorovi a je jen jeho veci podleha-li mode, nebo pise veci, ktere proziva a jsou pro neho inspirujici pro tvorbu. Konkretne v tomto pripade bych VUBEC nebyla na pochybach o jaky impulz se jedna. A podlehani mode?? Do znacne miry, jsme k tomu nachylní mnozi, budme uprimni. A nejsme jedini. Ted mne napada treba pripad ve vytv. umení G.Klimta /v literature by se jiste naslo prikladu taky halda, ale nejak jsem momentalne lina hloubeji zapremyslet, koho a jake dilo tak onalepkovat, ale naslo by se.../Nakonec i cas, ten potvurka, nekdy necha zustat prave dilkum vzniklym jen z modnich podnetu a jsou to veci velice velice pekne! K autorovi: :o) za sebe dekuji, tvoje verse ke mne mluvi a mam je rada, ale to ty jiste vis :o) Rozhodne pis dal a v tematech se neomezuj!!

Saxanka
15. 05. 2000
Dát tip
Nic moc Ale asi tomu nerozumím jak bych měla

xpired
15. 05. 2000
Dát tip
Co, už zase! Co je láska!! Co je láska!! A za uši bys nechtěl, kluku zlobivá?

Chrjac
15. 05. 2000
Dát tip
Xpired BUH TE ZEHNEJ! Mam te rad!!!!

nicka
15. 05. 2000
Dát tip
super!!

clovrdik
12. 05. 2000
Dát tip
no, abych pravdu řekl, moc té básni nerozumím, ale neber to jako zápornou kritiku, to vůbec ne, asi jen nejsem právě správně naladěnej na tento druh poezie. Možná se k té básni příště vrátím

Print
12. 05. 2000
Dát tip
Co je láska? Otevřeme také třeba I. epištolu sv. Pavla ke Korintským, kapitolu 13... Chrjac...jseš sůl!!! tip...

Silvinka
12. 05. 2000
Dát tip
No jo, laska je i tam... No nájsť ju možno i inde. ;o)

Anonym
12. 05. 2000
Dát tip
:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru