Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

doktoři

13. 03. 2003
5
0
1176

Napsáno v nemocnici...

 

Už se blíží pohroma

tlačenice ohromná.

Bílé vrány už jdou sem,

prošlapávaj rovnou zem.

Mají chytré výrazy,

kontrolují úrazy.


Sorry,možná se ozývám celkem pozdě,ale neměla jsem na to po celou dobu nějak čas,takže: ulita:fakt moc díky za kritiku,ty je skládáš před hodinou češtiny a já ve chvíli,kdy mi má přijít na pokoj asi 8 doktorů a rozhodnout zda-li mě konečně pustěj domů...

Vespa:jo je to blbina,co bys chtěla od holky,který bylo 11?a byla totálně zoufalá?

sk8ergirl:Hele expertko,proč si to sem vůbec strkala?

pani nervak: prjemna blbinka... takove lehke nenarocne nahozeni pocitu pred vizitou... jako blbustka dobry :_) a ze to znam, tak tiiipek

Děkuju moc!

sk8ergirl
27. 02. 2005
Dát tip
Paní: drahá expertko, tys to ama tenkrát chtěla, tak si nestěžuj :)

sk8:Ach tááák! Není ti divný,jak sem se sem dostala,když jsi mi nikdy neřekla heslo?

sk8ergirl
27. 02. 2005
Dát tip
heslo jsem Ti říkala, mimochdem...no to je jedno, jak tedy? ...i když ono to heslo nejni těžký vymyslet...

No kdybych ho nevymyslela tak tady ani nejsem,to co jsi tam dala-na to by opravdu přišel každej s logickým myšlením...

sk8ergirl
27. 02. 2005
Dát tip
no vždyť, to byl účel, kotě :-)

Aha,to je zajímavý,že tvý myšlení ma vždy nějaký účel a já ho nikdy nevidím...no nic asi se sem nehodím-tady je každej tak intelektuálně založenej...

Celebrian
27. 02. 2005
Dát tip
Intelektuálně založenej...gdo,gde???? :-)))))))

sk8ergirl
27. 02. 2005
Dát tip
já se taky tlemím :-)))))

No aspoň že někdo překypuje humorem dámy...

Vespa
05. 01. 2005
Dát tip
huaaaaa, to je blbina! :o))))

sk8ergirl
05. 01. 2005
Dát tip
my sme ti to říkaly :-)...hele mrkni ještě na jerryho6 :o)))...schválně, estli mě v tý jeho kravině najdeš :-)

jerry6
11. 10. 2003
Dát tip
basnicka je uchylna a narazi na Nejepinskou....jerry66666666666666666666666666666

WiruZ
17. 09. 2003
Dát tip
dobry:)*/*

Díky všem.......sk8ergirl:to se stává.....

sk8ergirl
21. 03. 2003
Dát tip
Teda já samozřejmě neděkuju,je to za mojí kámošku,která se na net moc nedostane...takže sem musela poděkovat za ní......

Prostřední dvojverší mi přijde neobratné, to poslední mi naopak udělalo radost. Sympatická blbůstka ! (I tím, že je to kraťounký)

sk8ergirl
18. 03. 2003
Dát tip
Díky za všechny kritiky a za tipy....

Úrazy se stávají, když jsou hoši a děvčata neopatrní při hrách a dovádění! Mohou končit i velmi tragicky! Ani při veselé hře se nezapomínejte včas ukáznit. Někdy stačí vteřina a jste nadosmrti zmrzačeni nebo rovnou mrtvi!

ulita
15. 03. 2003
Dát tip
Míva Dušín: ano prosím...škyt.

Žůrek
15. 03. 2003
Dát tip
hmmm.. já bych si nerýpal do někoho,koho nepřekonávám...totiž takovej doktor je strašně chytrej člověk...

Tynic
14. 03. 2003
Dát tip
:o)))))) žeby vizita ? :o)))

ulita
14. 03. 2003
Dát tip
tý brďo... já psala podobné blbinky ve škole před písemkou z češtiny....:)) (ale sem bych je teda nedávala...)

Anonym59
13. 03. 2003
Dát tip
bílý vrány co rozšlapávaj zem se mi nepodařilo pochopit..ale za ten zbytek si dávám tip:o)

Celebrian
13. 03. 2003
Dát tip
Si dávám????No teda...ale je to dobrý...:-)

Schi
13. 03. 2003
Dát tip
Dobře, že Tě humor a rýmy neopouštění ani v nemocnici. TIP.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru