Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevděčné tělo

17. 03. 2003
8
1
1680
Autor
Severkanova

ráda se procházím, ale tělo se po zimě vzpírá

 

Nevděčné tělo

 

Dnes jsem vzala na procházku svoje tělo.

To byste koukali jak ono radostí vyvádělo.

 

Chodidly brouzdalo v kalužích ze slz plačícího sněhu,

a přitom vítalo na lících nesmělou sluneční něhu.

 

Vlasy si česalo v březnovém vánku,

neodmítalo polibky vzduchu na každém spánku.

 

Svaly se budily po zimním lenošení,

nohy se těšily na denní  procvičení.

 

Ruce se cítily svobodně bez rukavic.

A co se klubalo na svět? Kolínka bez nohavic!

 

I mysl jásala, kyslíkem se opíjela,

já na své tělo další míle jsem navíjela.

 

Pak zpité a bezvládné, špitlo: Chci zpátky.

Hravé, však únavné jsou předjarní hrátky!

 

Když pak s mou pomocí ze sebe jarní pot smylo,

Tělo mé do duchen až po uši se znovu ponořilo.

 

Já ptala se ho: přiznej se, že se ti venku moc zalíbilo.

Tělo mé zaúpělo: ach, kdyby to jaro jen tolik nebolelo!

 

March 15, 2003

 


1 názor

Dobře se četla.

andromeda
24. 09. 2004
Dát tip
zajímavá a pěkná - tip

Severkanova
03. 04. 2003
Dát tip
Andulko, pověz co máš na mysli, když hovoříš o grafice. Ňák tě nesleduji...a chtěla bych se zlepšovat...však víš...Jináč, netrpělivost mně vlastní mne žene od jedné básně k druhé a čas na návraty a pulírování toho už napsaného přijde až budu v létě=zbytku svého života sedět na terase, v báječné společnosti, při sklence vínka a .... Jináč jsem ráda, že se ti náměty zamlouvají. :-))) Šaman2: věř, že mi při tvoření těchto veršíků hrál úsměv na tváři. Dík. :-)))

Andulka
01. 04. 2003
Dát tip
Dnes jsem vzala na procházku svoje tělo. To byste koukali jak ono radostí vyvádělo. -> s jakou radosti vyvadelo.....ja bych rekla, ze je to lepsi, neztrati to tak rytmus... Taky...ta grafika..napr Chodidly brouzdalo v kalužích ze slz plačícího sněhu, nariklad.... vanku - spanku.... jinak napadite, vtipne a mile..kdyby si se k nim mohla vratit a malicko vic na nich za pracovat....byly by, jak jinak ->perfektni. Jinak verse psat je velmi slozite..a tobe to jde tak hezky od ruky....mas dobre namety..

Šaman2
01. 04. 2003
Dát tip
Velice zvláštní a tak nějak zábavné, opravdu mi to dalo úsměv na Tvář. Také se cítím teď nějak unavený a potřebuji zase načerpat energii, tato básnička mi trošku té energie dala a to je myslím dobrý první krůček. Děkuji a dávám TIP.

WiruZ
29. 03. 2003
Dát tip
:)))))) mile....hezke...povzbuzujici....*/*

Severkanova
26. 03. 2003
Dát tip
Děkuji. Moje tělo je rádo, že - kromě možnosti zaskotačit si v nezvykle krásném předjaří - dostává i típky. :-)))

Jose17
25. 03. 2003
Dát tip
To je něco pro autorku: uvolnit se, rozevlát. A jaro je pro to ta nejlepší kulisa. I verše jsou uvolněné a lehce plynou. T.

t

Čumák
19. 03. 2003
Dát tip
nejlepší je válení a za tím si STOJÍM! :o)

Severkanova
19. 03. 2003
Dát tip
...ano, protahnout, pak poválet po trávě, procvičit ... Jsem ráda, že jste zavítali. :-)))

alim
18. 03. 2003
Dát tip
takove jarne laskujici....a telo je potreba protahnout...po tom zimnim lenoseni...:-))

Endif
17. 03. 2003
Dát tip
Trochu upovídané, ale... * :)

Skyvagrant
17. 03. 2003
Dát tip
Líbí se. Je to rozverné. Tip. (P.S. Moje tělo mi tu našeptává že se ztotožňuje s Tvým. Lituje, že bohužel jen při čtení)

Audrey
17. 03. 2003
Dát tip
Je to jenom tělo.Ať si zase zvykne.

:-) *t Ano rozverné... :o)

Aquarius
17. 03. 2003
Dát tip
Až na slovosled, rytmus a rýmy (což spolu jasně souvisí) je to opravdu hezké a lehké. Možná kdyby jsi se nenechala tolik svazovat formou, byla by se dala číst tvá myšlenka lépe.

Barbar
17. 03. 2003
Dát tip
FAJN

Severkanova
17. 03. 2003
Dát tip
Jsem rada, ze jste prisli. Vsem diky. :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru