Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra?

18. 03. 2003
3
0
499
Autor
Peteri

Díky, Qliphe

Tajemství

hra

a propast.

Kostky jsou vrženy

do ní...

A co padne?

My?


Qliph
07. 04. 2003
Dát tip
Ty hade :o) Jo jo, ty jejich hry... Občas člověk ani netuší, kdy je to ještě hra a kdy už je to naostro... A ty komplikace potom... Zas spadne další KAŠTAN :o)

L3PROSÁNA
22. 03. 2003
Dát tip
padnout zapadnout dech popadnout ... já padáám.. to je fakt dobrý... typos*

clovrdik
20. 03. 2003
Dát tip
pěkná stručná momentka ...; občas mám na takovýhle zkratky náladu (např. teď) a proto určitě TIP

Výborné ! Woai, díky za avi, hned si to uložím do archivu Pištích oblíbených. Skvěle vypointované, i když se spojení hry a propasti může zdát násilné, nakonec to k sobě pasuje - díky autorově zručnosti. Dobré. (na tip mi ještě malilinkato chybí vybroušenější rytmus, zejména 5. - 6. řádek. Nevadí ?)

fidel1
18. 03. 2003
Dát tip
My nie. Naše fyzično je chránené pred pádom do virtuálnych jám. Ale psyché môže nenávratne uletieť, či padnúť... Záleží o čo sa hrá, a aké je to vážne, aké riskantné, ... ale ja by som bol nerád aby o mne rozhodovali kocky... Aj keby na každej strane mala byť šesťka-ako úspech.

rozhodně zajímavý - možná že padne sedmička

woai
18. 03. 2003
Dát tip
třeba nedopadnou, třeba je nekonečnááááááááááá ;-))) ale třeba cestou vykvetou :-) a pokvetou... a..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru