Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro...

13. 05. 2000
1
0
601
Autor
Pidoki

Co dal psat, ani nevim snad jen toto:

Jaro... Slunicko sviti, jeden vysokoskolak je sam, a vonne kviti, napovida: "Je jaro, lasky cas, tak proc jsi sam?!". A on nevi, nenasel toho, komu by mohl dat kus sveho srdce. A vezte, ze by ho dal rad... Ale zatim jen hleda, hleda a nenachazi, a co na to kviti, kdyz slunicko sviti? Mlci......, na to neni odpoved, na toto je jen jediny lek, laska je to slovo, kterym se nemoc, zvana jaro, leci. Laska, par pismen, co Ti zmeni svet......
Pecen
14. 06. 2002
Dát tip
to byla noc

hih, roztomilé . . .:)

Šebestová
19. 05. 2000
Dát tip
Moje sympatie mládí :o)

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
Slávek to řekl přesně doufám, že nejpozději zítra najdeš pokračování pro svůj příběh…

Aleister
15. 05. 2000
Dát tip
Žiješ v oné samotě, jež je bolestná v mládí, ale lahodná v letech zralosti... ...a tak nečekej na to, až "dozraješ", a hledej dál, tak jako ona, tak jako já, tak jako někdy lidé Boha...a věř! Věř tomu a věř sobě..., protože potom - ne třeba, ale určitě(!) - ... však víš :-).

Aleister
15. 05. 2000
Dát tip
Ještě malá poznámka: Dnešní bolest je součástí zítřejšího štěstí...a zítřejší bolest je součástí dnešního štěstí.Každý by JI(Jeho? Přítele?Kamaráda? Milenku?) chtěl poznat, ale jen málokdo je ochoten za to zaplatit... A nejen za tu upřímnost máš Tip! Tohle psalo Tvé srdce, kamaráde...

Lyryk
14. 05. 2000
Dát tip
Tento text na mne dýchá vším, čeho se lze v začátcích poetování dopustit "kvítí - svítí" jaro, láska, samota... beru si hvězdičku, tady neztak svítí sluníčko až moc :-)))

slavek
13. 05. 2000
Dát tip
láska? co je, snad pírko ptačí jaro a léto. Období největší lásky a největší samoty..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru