Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

14. 05. 2000
2
0
1103
Autor
Claire

Byl ztělesněním jejích snů jako odraz na hladině,kterého se nelze dotknout. Tak dokonalý, že býti z jiného světa se zdál. Ptáci zmlkli, vítr ztichl a obloha poteměla. Vtom jasný blesk ,ten Diův posel ho sežehl na popel. Naděje, už ani ta nezbývá a já vím ,že navěky budu hledat jeho odraz marně S posledním vydechnutím budu volat to jediné jméno ... prosím přijď
Bafomette
13. 04. 2002
Dát tip
**

Sarken
23. 05. 2000
Dát tip
je mi to blízké

Šebestová
19. 05. 2000
Dát tip
Machu, kdyby jsi nebyla holka, tak bych tě políbila. Hvězdičku bych ti ale taky nedala, stejně holka nárameník nenosí :o)

Lyryk
15. 05. 2000
Dát tip
:-)) Výborně!!

Lyryk
14. 05. 2000
Dát tip
Sdělení, které je tvým osobním vyznáním je pro tebe důležité. Aby mohlo být i přitažlivým dílkem určeným k publikaci, je potřeba hledat nové neotřelé metafory. Zatím jsi poskládal/a obrazy zaslechnuté a přečtené a to k umělecké výpovědi nestačí. Proto ti beru hvězdičku.

Doggy_Bag
14. 05. 2000
Dát tip
Nejdříve sem se na Lyryka rozlobil, ale projistotu sem si to přečet pomalu ještě jednou. Když byl stělesněním jejich snů, tak byl hmotný, akdyž byl hmotný nemohl být jen odrazem na dladině.Nevím proč ztichli ti ptáci a vítr.Bylo-li to kvůli tomu blesku, musím prohlásit jako meteorolog amatér, ne zřítka vítr ohlašuje bouři, jinak by se obloha moc nezatáhla (nemá šnůrky).Je škoda ,že se ten mimozemšťan neznal s Prokopem Divišem, nemuselo se to stát. Přesto v tom cítím rythmus tvého srdce a nebylo fair ti brát jakoukoliv hvězdičku ani to z vánočního stromečku. A abych tě duševně podpořil, dávám ti tip za cit, protože i ty nejoduševnělejší myšlenky bez citu se mění v shit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru