Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když ráno vstal

24. 03. 2003
0
1
647

Vždy ráno vstal

i když vstávání se bál.

 

Když vždy tak odcházel,

postel svou rozházel.

 

Vždy když on vstal,

z venku mi zamával.


1 názor

Ahoj lidi, jsem tu zpět po kolika letech :-)? Je to 7 krásných těžkých dlouhých let. Je to pro mně opravdu jako sen jako znovuzrození, když se sem mohu vrátit, tak jiná, tak lehká a opět tak svěží jako Louka po dešti, když teplé slunce dotýká se krásné kůže. Když jsem toto psala byla jsem ještě svobodná a volná jako pták, co si lítá v širých dálavách. Kéž bych ten krásný sen, kterým jsem byla a tys byl ománen jako nyní stále trvá...A díky Bože, trvá :-)))). Dýchám ho plnými doušky, dýchám tebe Bože, je to vyznání. Život je tak krásně těžký. Báseň byla o skromné Lásce, nyní k mému muži a tom, že i když rozháří peřiny a neuklidí je, což dělá stále, muliji ho a mám s ním již dvě děti a krásnou rodinu. Je to o tom jak vidím svého muže nyní jako tehdy a dívám se na něho s laskavostí. Lidičky nic víc v tom nehledejte. Ach jak jsem šťastná, že jsem se po sedmi letech mohla znovu opravdu velikou náhodou přihlásit a podívat na svoje verše, které jsem cítila a psala je. Ale já již na náhody nevěřím :-). Nyní jsem starší moudřejší, tak budu psát dál pro pocit sounáležitosti s Vámi a vším co je v nás. Chyby, ty udělá každý. Tvořit dokonale umí jen bůh...Bůh ví....Stvoření a tvoření v tom vidím vizi budoucnosti našeho krásného světa...probuzení duší v těle člověka a povzbuzení všech kteří tvoří krásnější nový zítřek a přítomnou chvíli....není to jen sen který sníš, když ho tvoříš stává se krásnou skutečností....

815_0
15. 06. 2003
Dát tip
Asi to není moc rozumný, možná ani namístě - ale - Mojeexistence: Nejen hledat myšlenku v dílku, ale i v kritikách by občas bylo zapotřebí - ne je odsuzovat kvůli tomu, že nejsou příliš kladné (a to tady máš kritiky ještě mírný - když jsem dostal kritiku, že mý verše jsou jak z mateřský školy, byl jsem stejně cool, protože o verše nejde); v puse mám - k Tvý poslední poznámce: Myslet je... ; Tak - teď k dílku: První dva veršíky jsou super - jen to pokračování je mírně mimo - myslím, že mnohem lepší by bylo, kdybys napsala dva, tři řádky - miniaturu a konec, nebo kdybys to trochu víc rozvedla - protože z tohohle fakt neni ani zamák jasný o čem, o kom, nebo proč vlastně si to napsala... Škoda

Stále si myslím, že se tam dá něco zachytit, i když to je miniatura.

Wopi
24. 03. 2003
Dát tip
na hlubší kritiku to moc není... prostě miniaturka, kterou poněkud shazují rýmy

Nevíte někdo, jaký je znak pro tázavě zdvižené obočí ? Že bych ho sem napsal....

woai
24. 03. 2003
Dát tip
přijde mi to jako překlad z francouzštiny - ale to bude tím, že francouzsky neumím ;-) jen jsem asi před půl rokem zkoušela číst francouzskou básničku a taková a "on" tam byla taky na různých místech ve větě (ta byla ale hodně působivá, protože byla o válce...) první dva řádky tady by mi stačily - pro mě jsou o hrdinství! :-)

Pištq_Hufnágl: Klidně napiš :o), ale piš i proč, díky. Takhle to spíš vypadá, že si dopisuješ s lidmi a děláš chytrého, bohužel ale tak, že mi to k ničemu není. Na to cos napsal se můžu jen ušklíbnout. chichi

Tiky
24. 03. 2003
Dát tip
Taky si myslím, že je to spíš miniatura a je těžké napsat k těm šesti veršům, ve kterých se není čeho chytit, hlubší kritiku. Snad jen rýmy jsou podle mě moc jednoduché (kdybych se nebála slova banální) a vzhledem k tématu, které taky nejde až na kost ;) je to trošku vražedná kombinace. Ale zase ne, že bych nevěděla o čem to je :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru